A vegades la barbàrie té tambè la seva bellesa, potser per la fascinació del foc, o la suma d'aquest, el fum i les deixalles que hi ha al terra, creen una imatge visualment molt potent. El peu de foto resa: Egitpo sense més i entenc deu ser de la plaçá Tahrir, de quan la inùtil revolta de 2011. Però el que m'ha cridat l'atenció és a l'esquerra, a la banda de dalt de la foto en l'ùnic tros que no tapen ni el fum ni el foc, es veu una xapa de Coca-Cola, i he pensat en l'absurd de la meva observació i tambè en el Perich quan deia que Déu era a tot arreu i que aixo tampoc tenia gaire mèrit, la Coca-Cola tambè, Nomès que a la plaça Tahrir, Déu no hi era i la Coca-Cola sí.