LLIBRE SOBRE SEXE ESDEVÈ ÈXIT DE VENDES


Qui li havia de dir al britànic Sheridan Simove quan va editar un llibre titulat "En què pensa cada home a part del sexe?" (What Every Man thinks About Apart From Sex), que conté 200 pàgines sense ni una sola paraula de text, arribaria a supervendes.

Tot i l'absència de paraules, el llibre es va convertir en un exit de vendes al Regne Unit, tot plegat perquè una noia li va regalar al seu xicot un ejemplar per gastar-li una broma i ell va començar a usar-lo com a quadern per prendre apunts a la Universitat. La idea va fer gracia i com el preu en una botiga en línia és de 7 euros el llibre es va popularitzar.

El més surrealista és però, la 'explicació' que dona l'autor de l'obra: Aquest llibre és el resultat d'investigacions minucioses i estudis pràctics del tema realitzades durant 39 anys. No vaig deixar res a l'atzar i em vaig dedicar totalment a la feina ". No obstant això, Simove va dir que després de molts anys de treballs analítics i durs finalment va arribar a la conclusió que els homes no pensen absolutament en res a part del sexe. Aquesta va ser una conclusió xocant i em vaig adonar que tothom va reblar, i es va quedar tan ample. 

Recordo una pel·lícula d'Andy Warhol 'Sleep', on John Giorno dormía durante seis hores que era tot el que es podia veure en el film. I un rus fa anys va publicar un llibre de 100 pàgines on l'únic text era repetida una vegada rere l'altre la paraula Coca-Cola.


Ja ho deia Marc Antoni fa una temporada: que ridícul i estrany resulta aquell que es sorprén de tot el que passa a la vida.

7 Comentaris

Més recent Anterior