No volia parlar d'aquest tema. En primer lloc atès en un principi vaig fer el que creia era el més correcte, i en segón, perquè el programa del que parlaré, és el que més m'agrada i escolto fervorosament cada tarda, caigui qui caigui, peti qui peti.Tot i aixó, ja vaig denunciar fa uns dies el Mobbing que es feia en la persona cabdal del mateix programa, el Sr. Marcel·lí, i cert és que el fet que denuncio a continuació no és tan greu com aquest, però les circumstàncies i un comentari que feia Gregorio Luri sobre una trucada telefónica que va rebre d'un mitjà, m'han fet prendre la decisió de comentar els fets que varen succeïr la setmana pasada.

Parlaven al versió Rac1 del Sr. Clapés, que és el que te més mania al Sr. Marcel·lí, amb un psiquiatra sobre els hipocondríacs. En un moment determinat la noia que participa al programa (ara no recordo el nom, podria ser Montse Llussa) i parlant d'hipocondríacs va esmentar un cas d'unes proves d'incendi que s'havien dut a terme a una Fàbrica de Tarragona, amb gent que s'havia fet mal real tot i ser un simulacre degut a que eren hipocondrícas, i a continuació el psiquiatra va contestar de manual, que si patatín que si patatàn. Tot molt bé fins aquí, només que la noticia a la que feia referència la locutora era inventada pels del Bloc (que recomano) EL MUNDO TODAY.

Aleshores, en sentir la noticia i davant el flagrant error de no comprovar-la abans de donar-la, vaig fer el que considerava correcte, deixar un comentari al bloc de Versió Rac1 explicant el cas deixant l'enllaç de la falsa noticia de El Mundo Today. Doncs bé, vaig tenir la callada per resposta i aixó sincerament em va molestar (no massa tampoc) car crec no costava res (en deixar el comentari has de posar la teva adreça de correu elèctric), quatre ratlles agraïnt l'esmena.

Aquest cas ja he dit que és menor comparat amb el mobbing del Sr. Marcel·lí, però es podia haver donat en informacions més importants i que tampoc es contrasten i es donen amb alegria per part dels mitjans informatius. La impressió que em va donar és que s'havien llegit la noticia de manera apressada, alló que es diu donar-hi una ullada, però tenia una gran similitud amb aquesta que esmento de El Mundo Today. I en el cas de no ser així, no costava res treure'm del meu error i comunicar-ho, que tampoc costa tant. Cert és que et descompressiona tant escoltar el programa que et deixes anar i possiblement no ho vaig entendre bé el comentari de la locutora, però aquesta és la 'copla' amb la que em vaig queda, i com no tinc só, no vaig poder escoltar el podcast.

Ja deia Joan Fuster, que "escriure és tot aix´que vostes diuen i de més a més una certa forma de venjança", i dit està, tot i que vull quedi clar que continúo escoltant el versio Rac1 i rient de les seves animalades, malgrat continuar reivindicant el menysteniment vers el Sr. Marcel·lí, que és el que realment em té preocupat.