Aquest curt comentari que teniu a continuació, el vaig publicar avui fa exactament 5 anys, i és amb el que vaig encetar aquest blog. A dia d'avui hi afegiria una fotografía com aquesta o qualsevol altre, però el primer dia encara no n'havia après a baixar-les. L'aforisme el posaria a banda com faig ara, i el text possiblement seria més llarg, peró el fons continúa sent igual de vàlid i actual. Aquests cinc anys han donat per crear 30 blogs entre català i castellà i publicar 3.523 entrades amb gairebé 196.000 visites. Feina n'he fet i segueixo amb ganes de continuar.

"30/08/06 Avui, després d'un dia complicat amb el virus, he començat un nou bloc que encara està en procés d'elaboració. Aquí hi aniré deixant les meves impresions en general sobre el que passa fora de la meva illa. La impressió d'avui és que he decidit deixar d'escoltar la radio (quan estic al cotxe, o a casa treballant amb l'ordinador) cada vegada que surtin els politics a dir las seves bajanades i pocasoltades. Penso passar absolutament de la campanya per escollir el nou president de la Generalitat."

Ah! un aforisme de propina: NO US REFIEU DE NINGÚ, PERÓ DELS POLITICS ENCARA MENYS.