Diu Ratzinger que hi ha un eclipsi de Déu, i diu més bestiesses en la seva línía. Aquest usurpador, fals representant a la Terra d'un Déu inexistent, no sap en el món que viu ni en quina época. Deu ser la síndrome del Vaticà que l'afecta, o és que de fet els Papes ja agafen la seva funció afectats. No entenc tampoc el seguiment mediatic que es fa a l'homenet, sobretot i aquest nostre és realment un estat laic. Fins i tot m'arriba a preocupar la salut mental de la gentada que el va a veure. Aquella gent, o s'ha pres alguna cosa o no hi toca del tot, són una barreja de floretes groguetes i anem a la muntanya. No són en principi perillosos, però per si de cas quan menys contacte millor, que l'integrisme sempre sol ser perniciós.

Jo em considero ateu, o possiblement agnòstic per si de cas, però al llarg de la meva vida he hagut de veure o patir moltes imposicions del cristianisme. Em varen batejar sense el meu consentiment i em varen posar el nom d'un sant al qui es veu li agradaven els animals. Les monges paules de la Casa de la Caritat ens feien resar i passar el rosari cada tarda. Vaig fer la comunió dues vegades a Sabadell i a Sant Feliu de Codines, i a sobre una capellà amb una sotana immensa em va sotmetre a una humiliació molt poc cristiana i si cruelment pedòfila, només que jo no ho sabia en aquells temps.

M'han bombardejat amb Sants als carrers, més d'una Mare de Déu (pensava que només n'hi havia una i que a sobre no era verge), Bisbes, Arquebisbes, Sants i més espècimens variats. Han decidit quina moral i quina ètica hagi de tenir, a qui haig de adorar i respectar, a qui haig de donar el meu òbol.

En nom d'aquest déu inexistent i maleït, m'han censurat pensament, paraula i obra i en nom d'ell s'ha matat i anorreat amb total impunitat al llarg de dos mil anys o més. Mai cap secta ha estat tan nefasta per a la humanitat com l'església Catòlica, apostòlica i romana, i ara es senten ofesos perquè hi ha gent que està en contra de la visita del Papa a Madrid. 

I no entenc tota aquesta gent que l'ha anat a veure. No pot ser que creguin en Déu, i menys encara en el Papa, si són mínimament lùcids e intel·ligents, no poden creure en tota aquesta mentida. Déu no ha mort com deia Nietzsche. Simplement, empiricament demostrat, Déu no existeix, és un invent, un esser eteri i cruel inventat per l'home a la seva imatge i semblança per satisfer la seva vanitat, per considerar-se superior a la resta d'animals que perduts sobreviuen per a no res com ell en aquest petit i perdut planeta.

I encara demanen com Martínez Sistach respecte pels cristians, quan la paraula respecte no és al seu diccionari. Que s'ho facin mirar. Molt en la línia de l’Església, la tolerància, l'autocrítica i la discrepància no surten en aquest diccionari, estan acostumats a eradicar-les de soc arrel sense cap mania, i a sobre, en la màxima expressió del cinisme, a renyar-nos i dir-nos com ens hem de comportar. Maleïts sian ells i el seu Déu inexistent.
-