"Alberto dijo...
Hace unas horas Óscar ha sido absuelto. Por fin.

22 de marzo de 2012 02:08."

Així, a  les sis del matí em vaig assabentar que Óscar Sànchez havia estat absolt i deixa't en llibertat. Alberto, de la plataforma Montgat.net que tant han lluitat per aconseguir la llibertat d'Óscar és qui em va informar en aquest suscint comentari.  Des de maig de 2011 en que vaig parlar al bloc en castellà del cas d'Óscar, Alberto m'ha anat deixant comentaris posant-me al dia. El de les dues i vuit minuts de la matinada del dia 22 haurà estat l'ùltim. L'Óscar ja és a casa, pero els 626 que li han pres, no els hi podràn retornar mai, almenys li podrien donar alguna compensació pel que ha patit i pel que li han fet. La Justicia és sovint cega, injusta i tossuda com una mula.


El hombre que perdió el DNI y la identidad
Yo soy inocente
Kafka en la playa