Paulo Henrique dos Santos, va decidir cridar l'atenció durant el Desafiament de la Pau, al Complex deL aleman, una de les faveles de Rio de Janeiro i va tenir èxit. Va pintar el seu cos de verd i es va quedar com l'heroi de còmic Hulk. El problema que es va plantejar: no es podía treure la pintura del cos.
L'home, de 35 anys, ja ha assegurat que porta "prop de 20 banys", i continua amb la tinta verda impregnada en el cos. "Em passava les hores al bany tractant d'aconseguir treure aquest maquillatge i res. Vaig haver de demanar ajuda a la meva xicota. El pitjor és que la tinta no se'n va. El producte s'impregna en el cos. Fins i tot fregant-ho amb sabó, encara estic d'color verd ", va dir, citat pel lloc brasiler Globus.
Paulo Henriques, que desitjava donar a conèixer el seu treball com a cantant, admet que demanarà a l'amo de la botiga on va comprar el producte i al fabricant. "Jo estava feliç de córrer a la meva comunitat i mostrar al món les coses bones que tenim aquí, així com promoure el meu treball com a cantant. Ara estic molt trist, sense saber què fer. Em sento avergonyit per la situació", confessa.
Afortunadament segons una notícia d'última hora ha aconseguit treeure's la pintura i el color de la pell és ja normal. Lo curiós si us fixeu en la foto, és que per llevar-se la pintura va usar l'escombreta del WC