Parla en Miquel a can Saragatona de moments en verd. Jo tinc necessitat de verds, i és que encara que com diu la meva dona siguem més urbans que un semàfor, la terra ens tira a la majoria d'homìnids, dic la majoria, atès en tot hi ha excepcions. 
En el meu cas, quan surto a primera hora del matí amb la bicicleta, la motxil·la, l'esmorzar, la màquina de retratar i coca cola al bidó, a passejar. El contacte amb la naturalesa m'omple i acomboia durant el viatge, d'ací a una mica sortiré avui que fa bon dia tot i que encara estic constipat, però és que ho necessito, és com si em faltes l'aire si no surto. 
L'altre dissabte vaig fer la sortida més llarga fins ara: Sabadell - Vilanova del Vallès, i vaig descobrir que a la tornada hi ha el doble de quilòmetres que a l'anada. Sortir amb la bici m'ha permés descobrir petits indrets com el Torrent de Colobrers, o la riera de Santiga, Gallecs i altres llocs propers, únics i no massa coneguts en la majoria dels casos. Doncs aixó, que em faig l'esmorzar i m'en vaig cap a Matadepera, que també com a bon jubilat, controlo el gasoducte aquest que estàn fent i que ha d'arribar fins a Figueres. 

Gallecs

Santiga
Gallecs

Torrent de Colobrers
Camí de Matadepera