El sistema és vell, només que es va sofisticant i aparenta ser el que no és. Malgrat tot la gent continua caient en les seves xarxes, Digues-li Herbalife o digues-li ara, ACN Network Marqueting. No deixen de ser una piràmide per més que ho neguin els d'ACN (que han de fer sinó). Simplement han perfeccionat la idea, però el fons és el mateix, un 20% guanya diners a costa d'entabanar l'altre 80% que solen ser amics, coneguts i saludats, i quan aquests s'acaben, adèu negoci somiat que et pot donar uns ingressos de fins a 5.000 euros al mes en menys d'un any - prometen -, amb una inversió mínima de 470 euros. 
M'ho ha proposat avui una persona que conec. No he dit ni si ni no per educaciò, però, sincerament aquestes presses de pel em molesten. Ja fa uns anys una cosina meva ens havia de fer rics a tota la familia amb Herbalife (va deixar-ho al cap de poc temps) i, la veritat, no estic a aquestes alçades de la meva vida per enredar a amics, coneguts i saludats. Deu ser qüestió d'estomac.



vídeo promocional



vídeo aclaridor

O sia, una secta piramidal dedicada a ensarronar a la gent.