Em preguntava aquest matí, si aquests díes - normalment rúfols - en que les mosques estàn tan emprenyadores donant voltes al nostre voltant, aturant-se al clatell, l'orella o el front o deixant-se veure ostentosament davant nostre al costat o damunt del teclat, ens estàn volent dir quelcom. Sembla com si volguessin cridar la nostra atenció per avisar-nos d'alguna cosa, o fer-nos saber algun fet a punt d'esdevenir, o potser són elles que tenen algun problema i ens el volen comunicar. Aixó em preguntava aquest matí amb una d'aquestes mosques que anava fent el borinot pel meu voltant. En un moment donat li he parlat i ella s'ha quedat quieta al cantó esquerra del teclat on hi ha la tecla ESC. Semblava que m'estès escoltant atentament, però no ho sabré mai, m'ha passat com a l'escorpí amb la granota. Gairebé inconscientment l'he enviat a l'altre barri on reposen eternament les mosques. Ho sento! és la meva naturalesa - li he dit - i no ho he pogut evitar, l'instint animal ha estat superiór a la meva tafaneria.