Com a la vida, tot i estar previst i sabut, el final del cicle és cruel i dolorós. No es pot retreure res a uns jugadors que han fet el correcte i més durant cinc anys, en que ens han donat mols tìtols i moltes alegries. El cicle sembla s'ha acabat segons es va confirmar ahir a Munich. Que s'acabi també la temporada i que la tanquin amb la nàxima dignitat possible. Estàn fossos.
FINAL DE CICLE
24.4.13
* M
No suelo ver el fútbol, pero ayer lo vi, faltan ideas y las lineas juntas del Bayern eran un muro.
ResponEliminaPero el arbitro perjudico y mucho al Barcelona, se juntaron el hambre y las ganas de comer...
Francesc, sabes también como yo que cada día no es Navidad. Y no hay cambio de ciclo, sino cambio de jugadores. Porque el sistema es bueno, pero lo que no se puede admitir es un Alexis en lugar de un Villa (sin ofender a Sr Alexis, pero es lo que hay). Pujol tiene sus años y como a todos ya le falta un pelín de oxígenos (es lo que hay), y poner a Villa a 8 minutos de un 4 a 0 es menospreciar a un jugador ( es lo que hizo).
ResponEliminaYa sabes que quiero desintoxicarme, pero hay cosas que son mas fuertes que uno.
Venga un abrazo, teneís la fortuna de jugar una final cada año, y eso es la parte positiva de vuestro club.
salut
Temujin:no fue culpa del árbitro, simplemente tuvo un mal arbitraje pero no por eso perdió el Barça.
ResponEliminaTotalment d'acord Miquel, llevat que Alexis per a mi ahir va ser dels millors, o dels menys pitjors, juntament amb Bartra
ResponEliminaRes no dura per sempre, raó de més per disfrutar les coses bones, mentre hi són. I per després sempre queda allò, que tant m'agrada, del "que nos quiten lo bailao" :)
ResponElimina