El més de Juny de 2009, vaig publicar aquest escrit, parlava de les preferents. Quatre anys més tard, som on som, amb la gent enganyada que ha perdut com a mínim el 50 o més % del que va invertir, enganyada pels directors del bancs o caixes que han anat canviant d'oficina per eludir responsabilitats.
Les preferents són una estafa en tota regla, que deixa petites les piràmides, i no nomès no s'afronta per part de l'administració, sinó que no es prenen les mesures oportunes per retornar els diners als estafats. I a tot això ningú ha anat ni anirà a la presó...
Vuelve a jugar con las mismas cartas marcadas ¡
ResponEliminaEl otro dia metieron un tiro a un director de sucursal en Galicia que era campeón de preferentes al parecer el agresor era una victima de esta estafa. No encuentro la noticia y no se si es verdad o no, pero en caso de ser estafado y tener una edad avanzada (no entras en la carcel) lo comprendería. Solo el nombre "preferentes" indica que era una estafa como el tocomocho, pero peor porque el que te lo hace sale como director de banco y eso en mucha gente no informada es sinonimo de honorabilidad.
ResponEliminaes que se dedicaron a engañar a la gente Temujin: un ex cliente mio con el que tengo buena relación y visito a menudo, me comentaba el sábado que a su madre le pillaron 3 millones de pesetas, y fue sin que ella pidiera nada, el director le aconsejó la inversión asegurándole (ella le insistió) que era segura. Para mas inri este director llevaba una banca paralela hasta que le descubrieron. Obviamente no le paso nada.
ResponElimina