AMOR PARTICULAR


De totes les novel·les que he escrit i no he aconseguit publicar, la que em sap més greu és, Amor particular. La vaig enviar a la Campana i per variar en el meu cas, me la vàren retornar considerant no era viable la seva publicació. 
Se m'ha ocorregut probar d'editar-la a travès del projecte Verkami, però abans, i aprofitant que som a l'estiu i és temps de lectura, agraïria als qui us passeu per aquí, que la llegissiu a veure que us sembla, car una novel·la és com un fill al qui hom li veu totes les gràcies i cap defecte, i una mirada exterior pot ser aclaridora. 
No teniu pas cap obligació, és un prec que us faig. Ací teniu l'enllaç. Ah! i gràcies per anticipat.

Publica un comentari a l'entrada

5 Comentaris

  1. Si em deixa la néta la llegiré aviat.

    ResponElimina
  2. Doncs ho faré.
    Guardo l'enllaç.
    Una abraçada i sort!

    ResponElimina
  3. Yo lo haré mediante google (que se pierde bastante) estas vacaciones que vienen...

    ResponElimina