Com ja vaig manifestar, no vaig anar al Concert per la Llibertat d'ahir al Camp nou, ni tampoc el vaig veure escarxofat al sofà de casa com insinúa varen fer molts catalans Albert Om a l'Ara. Si he vist a Youtube un individuu dit o nomenat David Alegret,  que em sembla és tenor, 'executar' en directe Amor particular amb total impunitat i amb el vist i plau de noranta mil persones (es pot tenir bona veu i alhora la capacitat de transmetre al cul). De la resta no he vist res més. 

Haig de confessar que tot plegat em fa una certa basarda, i el to i comentaris que he llegit de Facebook o Twitter em remet a una societat infantiloide, esquizoide i paranoide que no se jo si ha entés de que va tot plegat. Massa xirucaire cumbaià  amb la bleda d'estrella. No sé, em fan molta por aquests happenings multitudinaris de pàtria, bandera, a la que es masifiquen en forma de crit demanant una llibertat que no sé quina és, o que ens falta. Per a mi que algú, o bastants, funcionen encara amb un clixé antic, caducat, gairebè en blanc i negre, que no té ja sentit.

Aquí no tenim un problema de llibertat, tenim un problema econòmic, agreujat per l'ofec premeditat del ranci Estat Colonitzador, i de sortida nomès n'hi ha una, sortir al balcó a fer la proclama; que surti el sant cristu gros i ho faci, i que sia el que els déus vulguin, perquè tot l'espectacle d'ahir no és més que foc d'encenalls de narcisistes autocomplaents mirant-se el seu bonic melic, que no duu enlloc, ni soluciona el problema.