Entren impunement, sense demanar permís. És igual que naveguis amb l'Explorer, el Google Chrome o el Mozilla. Es resisteixen a ser trets i persisteixen un mínim de deu segons amb la seva insolent presència. Són missatges publicitaris no desitjats.

Passa  tambè al mòbil: un dissabte que tenia problemes amb la tele vaig voler  veure el partit del Barça per internet, i des d'aquell dia cada tarda rebo 2 SMS des del numero 79550, més els del 1004 i algun altre que es cola impunement,

Per altra banda, no se fins a quin punt és legal aquesta intromissió en la meva intimitat, entenc que si entro en un diari digital em bombardegin de publicitat que no desitjo ni m'interessa, però es un peatge a pagar per consultar-lo, tot i que ara ja t'has de subscriure per poder llegir els articles d'opinió, lo qual també em molesta - en el cas de el Peródico - car no en sóc subscriptor, pero el compro cada dia des fa 35 anys - ja sé que ells no ho saben - deixem-ho em una rebequeria meva.

Una altra tipus de molèstia, la propaganda publicitaria que et deixaven a la bùstia 'el correo comercial', o per sota de la porta, amb la crisi, o per la seva ineficàcia, ha disminuït molt, afortunadament.