BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ

CARREGANT CONTINGUT...

ÚLTIMS ESCRITS

DEL FUTUR


A mesura que un acumula anys, es va formant una imatge cada vegada més ombrívola del futur. És només per consolar-se d'estar exclòs? Sí, en aparença, no de fet, ja que el futur sempre ha estat atroç, ja que l'home només sap posar remei als seus mals agreujant-los, de manera que en cada època l'existència és més tolerable abans de trobar la solució a les dificultats del moment. em cioran
Compartir:

4 comentaris:

  1. Posiblemente tenga razón Ciorán. Lo desvelará mi futuro...

    ResponElimina
  2. Para contentarse hay una practica muy extendida que es mirar los males ajenos, cuando ves a gente peor que tu, te consuelas y ellos lo saben.

    ResponElimina
  3. Temujin:mal de muchos, consuelo de tontos, se dice.

    ResponElimina
  4. al futur sempre hi arribem tard, Miquel....

    ResponElimina

BLOCS / BLOGS
NOTICIES 24/7 - LA VANGUARDIA - EL PAÍS - EL DIARIO.ES - ABC - DIARI DE SABADELL
BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ