LE DERNIER ACTE

Quan les coses es fan malament, solen acabar malament, i mira que han tingut ocasions per redimir-se, per guanyar la lliga dels beneits, que semblava no voler guanyar ningú. I no han estat capaços. Sobretot aquest. I no deixa de ser curiòs: una suposada gran temporada de l'Atlético, un desastre la del Barça, i tot plegat ha vingut d'un gol, i això és el que més dol, Leo... Mèrit de l'Atlètic... poc, demèrit dels altres molt.

Ha guanyat la lliga un equip que no juga a futbol, i l'han perdut dos, Barça i Madrid que han oblidat com fer-ho.



Barça  - 1 - Atlético de Madrid - 1

Le dernier acte est sanglant, quelque belle
que soit la comédie en tout le reste. On jette
enfin de la terre sur la tête, et en voilà pour
jamais.


*

l'any que ve... SI!

Comparteix:  

Comentaris

  1. Pues ojala gane el Atlético la Copa, no suelo ver el fútbol, pero hoy le visto y el coraje también tiene su recompensa, o eso creo yo. Seria una cura de humildad necesaria para muchos.

    ResponElimina
  2. TEMUJIN, El coraje es la excusa, o lo único que les queda a los mediocres, aunque a veces sirva para ganar una liga. En cuanto a la Champions, será la décima para el Madrid, es mucho más equipo que los colchoneros.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada