ÚLTIMS ESCRITS :

EBOLA, UNA GRAN ESTAFA?


El senyor de la fotografía es un ciutadà Ghanes de nom Nama Kwame. A la seva pàgina de facebook ha penjat un escrit en el que afirma que l'èbola no és mes que una gran estafa, una maniobra pel contro del petroli a Nigeria i els diamants a Sierra Leone (ha oblidat el Coltan a el Congo). 


Se n'han fet ressó molts digitals d'unes afirmacions que es mouen entre la terrible realitat de les grans Corporacions i la teoria de la conspiració. Us deixo l'enllaç de la página de Facebook de Kwame (en anglés) i un altre enllaç d'un resum que n'ha fet AFP.

No sóc gens propens a  empassar-me les teories de la conspiració, ni tan sols la de les chemtrails que està ben fonamentada, però la història que descriu Kwame, m'ha deixat preocupat. No ho sé, llegiu i jutgeu.

5 comentaris:

  1. Vivimos un momento en que lo real es aparente, lo aparente virtual y lo virtual te lo pasan por real...
    No se que decir, pero a veces las cosas más claras son las increibles.

    ResponElimina
  2. No se mucho de conspiraciones, pero en el mundo del petroleo, se habla de una conspiracion EEUU y Arabia Saudita para bajar el precio del crudo y asi hacer daño a Rusia, lo cierto es que aunque a nosotros (como siempre) no nos han transmitido la baja, el barriel estaba ayer a 85 dolares.
    No veo yo mucho fundamento a la teoria del Ébola, lo que si creo es que es un virus de laboratorio. ¿De donde? no lo se.

    ResponElimina
  3. Temujin, me acabas de tocar..... el barril de Brendt, que cuando vaja no lo notamos en el precio de la gasofa, o lo notamos poco y tarde y cuando sube en el acto se i ncrementa el precio del combustible, a pesar de que el que estamos consumiendo se pactó el precio seis meses antes.
    Si es que nos roban pos todos lados

    ResponElimina
  4. Si no tens por de crear-te addicció, entra-hi algun dia

    ResponElimina
  5. No se que decir, pero a veces las cosas más claras son las increibles

    ResponElimina