<strong>I EL MOLT CABRÓ HO VA ENCERTAR</strong> - BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ
-
.
<strong>I EL MOLT CABRÓ HO VA ENCERTAR</strong>

I EL MOLT CABRÓ HO VA ENCERTAR

Share This

Qui està disposat a morir per un ideal està, en el fons, igualment disposat a matar per l'ideal. Totes les doctrines comencen amb un màrtir i acaben amb una inquisició. Cal tenir en compte aquest aforisme de Fuster, aquest i el dels cristians (independentistes per suposat). Hi ha dues menes de cristians - dues menes de professar qualsevol ideologia - els qui prefereixen recordar que aquell qui no està amb mi, està contra mi (Math., XII, 30), i els qui creuen que qui no està contra nosaltres, està amb nosaltres (Luc.,IX, 50). Ho dic perquè en els mals temps que corren la cosa cada vegada va més per aquí, i hem arribat a un moment en que cal definir-se i parlar clar, les mitges tintes ja no valen. Que volen aquesta gent? que a mi no m'interessa.
Ho dic perquè per començar, Espanya no em ni ens roba, ans al contrari, em paga religiosament cada més la pensió, questió que no em pot garantir ningú més, diguin el que diguin, i no ho escric per la mesquinesa de cobrar o no, encara que tampoc em faria cap gràcia sacrificar la pensió un parell de mesos pel be del meu pais. No es tracte d'aixo, simplement, Espanya no ens roba, és el Govern de l'Estat Espanyol el qui no redeestribueix adequadament els diners que es recapten i paguen aquí, siguin 8 o 16 mil milions (més aviat 8 mil milions l'any), aquest punt sembla clar, però ho dic, perquè dir Espanya ens roba, és francament desafortunat i ofensiu per a la majoria d'espanyols que possiblement com nosaltres pateixen també aquest espoli en major o menor mesura.
Semblaria doncs que el més raonable seria la negociació, el peix al cove de l'avi - xoriço tardorenc -, però posat al dia, i semblava que aquest era el cami escollit per Mas, però els fets. l'ANC i ERC l'han sobrepassat i ara està tocat, enfonsat i out, sense cap possibilitat de decidir res, presoner d'ell mateix i de l'entorn sobiranista.

Tot plegat, un desori, una tragicomèdia sense sentit que no ens durà enlloc ni acabarà aportant res de bo. Ja va dir Aznar que abans es trencaria la unitat de Catalunya que la d'Espanya, i el molt cabró (dit amb carinyu) ho va encertar.

6 comentaris:

  1. Pos si...i a la Anna Simó, que sigui ella la que cobri una pensió a 60 dies vista..pero la pensió d´autonomes...

    ResponElimina
  2. Francesc, Aznar es un mal tipo, un egolatra prepotente, mentiroso y "poca cosa", un ser carente de personalidad que va cogiendo prestadas las de los que él piensa son sus superiores, vease "Bus" y le arropa mucho decir que tiene tal o cual amigos. Fue mal gobernante, fue mal economista, no tiene carisma, ni conocimientos, ni actitud, ni aptitud para gobernar y ni tan siquiera acertó con la esposa, que es otra payasa que ha llegado demasiado lejos para sus capacidades reales. ¿Son estos España? pues no, España soy yo, entre otros, que me tengo que buscar las habichuelas por ahi todos los días, que tengo tres mochuelos en casa y "mama lechuza" que es lo mejor que me ha pasado en la vida, que tengo un futuro incierto por el panorama economico. España somos muchos como yo y como vosotros, tu y Miquel, no nos equivoquemos.
    ¿Defiendes tu derecho a cobrar tu pension? ¿Es eso malo? ¿de que te tienes que avergonzar? es tu DERECHO, ganado con años de trabajo y de buscarse las habichuelas, me parece logico y normal y al que no lo vea normal, es que tiene una "tarjeta de esas" que le soluciona la vida.
    Personalmente tengo más cosas en comun con cualquier trabajador o pequeño empresario de Cataluña, que con magnates de Burgos, mis inquietudes y las suyas seran similares y nada tienen que ver con gente como Mendez Pozo en Burgos o Pujol en Cataluña.
    Yo acuso a la izquierda de este pais, la acuso de ser unos "maricomplejines", unos cantamañanas que perdidos en el lenguaje correcto (la libertad, los pueblos y tal y pascual) han dejado su principal trabajo, que es procurar una distribucion equitativa de la riqueza entre los miembros y miembras (notese la fina y sutil ironia) de esta sociedad.
    Es duro oir España nos roba, muy duro, en una persona como yo, que nunca he estado en el paro, que nunca he cogido una subvencion, que hasta que no me case y posteriormente tuve hijos, casi ni me cogia vacaciones, que siempre he pagado mis deudas y lo seguire haciendo, que creo que soy un tio digno ( o por lo menos lo intento), es duro calificar a la mayoria de España asi, porque la mayoria de españoles somos asi, nadie habla de nosotros, nadie cuenta con nosotros. Ya se que la intencion era con el Gobierno, no con la gente, pero en estas cosas precisar no es que sea interesante, es necesario.
    Aznar decia que tenia el nombre de su sucesor en un cuaderno, ¿ a nadie le parece mal esto? ¿somos una "democracia hereditaria"?. Listas abiertas, y veras como los politicos si se empiezan a preocupar realmente de la gente.

    ResponElimina
  3. http://blogs.elconfidencial.com/espana/notebook/2014-10-21/artur-mas-prepara-elecciones-anticipadas-para-el-25-de-enero_375965/



    Ara ja començo a entendre la cuestió de Omnium i l´ANC

    ResponElimina
  4. Miquel, creo que esto no es asi, no creo que Artur le halla dicho eso a los de Omnium y si se lo ha dicho y luego la otra ha montado esta "supuesta coaccion", no se que pensará Artur del tema, pero supongo que pensará que ha hecho el "gil".

    ResponElimina
  5. No te fies de los políticos TEMUJIN.
    Aquí todos tiene alquilada su alma al Diablo y el Diablo tiene miedo de no cobrar...

    ResponElimina
  6. Mejor pienso que cada uno se fabrica su diablo para atemorizar.

    ResponElimina

.