BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ

CARREGANT CONTINGUT...

ÚLTIMS ESCRITS

MANERES DE MANAR


Deu haver-hi moltes maneres de manar, suposo. i en canvi només n'hi ha una d'obeïr, i és humiliant. El que mana vol que els manats siguin dòcils, i els manats intenten no ser-ho pero no s'en surten. Tota filosofia de la història ha de partir d'aquesta obvietat. Tot poder ve de Déu. pero els poderosos ¿d'on venen?. Ho podem reflexionar mentre esperem, amb paciència, davant un semàfor en vermell, aquell fòtil urbà que nomès respecten els automobilistes i no tots.
Compartir:

2 comentaris:

  1. Deu haver-hi moltes maneres de manar, supose. Només n'hi ha una d'obeïr

    Es simplemente genial....Simplemente magnífica la forma de ver

    ResponElimina
  2. casumdena, el pàrraf aquest és de Fuster

    ResponElimina

BLOCS / BLOGS
NOTICIES 24/7 - LA VANGUARDIA - EL PAÍS - EL DIARIO.ES - ABC - DIARI DE SABADELL
BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ