Algú hi tenia d'haver caigut, o potser en el món sobiranista no hi ha supersticiosos, però el color escollit per representar la consulta/referèndum de diumenge passat, el groc, ja se sap des de Molière que porta mala sort, i com tota aquesta història no és més que una representació teatral o teatralitzada, el groc no ha portat la sort que havia de dur, i s'ha notat.
Per la propera representació, proposaria el color verd, que a banda de més bonic, és el color de l'esperança. Ah! la fotografia del tractor groc l'he manllevada al miquel. De fet, ha estat aquest tractor tan ben embolicat el que m'ha fet pensar en Molière que anava vestit de groc quan va morir durant la representació del malalt imaginari.
Lo interesante es saber lo que se esconde detrás...,,,ehhh tio listo. ¡¡¡¡
ResponEliminate doy tres oportunidades...
Un Pascualini
Un Lamborgini
Un Ferguson...
no! el Ferrari de Fernando Alonso
ResponEliminaah!i perquè vegis que quelcom falla, he penjat l'html d'una foto antiga a Collonades i ja SURT LA FOTO EN AQUEST BLOC.
ResponEliminaCrec que és un Laborgini..de debó...
ResponEliminasi tio...per la forma.....
A ver...a ver...ya sabes que el sr Lamborgini, fabricaba tractores y los diseñaba.
Se compró un Ferrari. Podía.
Tenía mil y un problemas con el embrague del 250...:
"... fue el embrague de su Ferrari 250 GTB. Tras numerosas revisiones en el taller, todavía fallaba. Ferruccio decidió comunicarlo a uno de sus mecánicos, que tras desarmarlo y verificarlo, descubrió que era el mismo que utilizaba en sus tractores, claro que con un precio más alto al estar en un automóvil deportivo, lo que le enfureció. Cansado de tener que soportar estos inconvenientes, entabló una conversación con el mismo Enzo Ferrari que pasó a la historia..."
Y así fabricó un coche mejor que el de su amigo que vivía a escasos kilómtros de él, en Maranello.
Y sigo creyendo que el tractor es un Lamborghini...
salut
OK! Accepto Lamborghini com animal de companyia
ResponEliminaBueno yo creo que es un Same poor el color naranja del paso de ruedas trasero. Lamborghini pinta sus tractores de color crema Miquel
ResponEliminaEl verde es el color del Islam, no hay más dios que Allah y Mahoma es su profeta.
Bueno de esta entra se puede deducir que Miquel no tiene ni idea de tractores... algo es algo.
ResponEliminano será el tractor amarillo de la cancioncita?
ResponElimina