VELLES FOTOGRAFÍES


Ahir a la tarda va venir en Lluís, el meu germà mitjà, amb unes fotos del pare que habia trobat endreçant a casa seva. Eren antigues, molt antigues. Ja he explicat alguna vegada que no m'agrada mirar velles fotografies, no sóc jo qui hi surt, i molts que hi surten ja no hi són, però algunes d'elles em varen cridar l'atenció i us las ensenyo, perque són si més no curioses.



catifes de flors per Corpus al carrer Vilarrubies

Futures filles de Maria també per Corpus al Carrer  Vilarrubies

Podria ser una estampeta d'aquelles que abundaven per l'època, però de fet és un recordatori de la meva primera comunió, i el que m'ha cridat l'atenció, és que el text és en català, cal tenir en compte que estic parlant de l'any 1953, pel que no deixa de ser curiòs.



I per acabar-ho de rematar i mai millor dit, aquesta bonica imatge d'un servidor emulant Antoni Ramallets al safareig de casa.



Ho veieu per què no m'agrada mirar velles fotografies.....

9 Comentaris

Més recent Anterior