És això la vida ?, li dire a la mort.
Molt bé! Doncs que torni a començar!

En aquest dia perfecte en què tot madura i en el qual no és només el raïm que adquireix uns tons foscos, acaba de caure en la meva vida un raig de sol. He mirat cap a adelsnte i cap enrere, i mai havia vist d'una sola mirada res tan nombrós ni tan bo. No en va he enterrat avui l'any quaranta-quatre de la meva vida; tenia dret a fer-ho: el que té de vida es troba fora de perill, és immortal. Els regals d'aquest any, fins i tot del seu últim trimestre, han estat la Inversón de tots els valors. els Ditirambes de Dionís, i, com a recreació, L'ocàs dels ídols. Com no vaig a estar, doncs, agraït es la meva vida sencera? Per això me la vaig a explicar a mi mateix.

ecce homo - memòries de Federico Nietzsche.

Aquestes memòries de Nietzsche 'Ecce Homo' les he trobar avui per 1 euro, en un lloc especial, a la Gran Via de Sabadell, del que ja en parlaré un altre dia. A tall d'inventari us en deixo un parell de fotos....