CÓRRER ÉS DE COVARDS - BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ
.
CÓRRER ÉS DE COVARDS

CÓRRER ÉS DE COVARDS

Share This

Tots tenim les nostres deries, les nostres manies, moi aussi, poques però en tinc, una d'elles és el diumenge al matí quan surto a quarts de vuit a buscar el diari i a comprar la xapata al forner - per què els diumenges toca xapata sucada amb oli i anxoves - és dur el mòbil a la butxaca que en principi no caldria, però tinc el presentiment de que ha de passar alguna cosa i em farà falta. 
De fet no deixa de ser una bajanada, a aquesta hora del matí d'un diumenge no passa res, llevat d'uns essers estranys que a trenc d'alba pugen sols o en grup carretera de Prats amunt, nomès se'ls hi veuen els ulls, s'en diuen ciclistes i un que és cómode de mena no enten on carall van a aquestes hores en que encara fa fred i a penes s'hi veu. Considera oportú servidor esmorzar la seva xapata amb anxoves i el got de Coca-Cola, després el segon cafè del dia i cap les onze, aleshores si, surto a donar un voltet amb la bicicleta, a passejar però, no fos que em canses, recordeu que còrrer és de covards.

En tinc més de deries, pero avui no toca.

1 comentari:

.