ABANS CONEGUT COM CDC


Abans de les penúltimes eleccions, ja al final de la campanya electoral, li varen preguntar a l'inefable independentista Quicu Homs, si el nou partit, abans conegut con Convergència democrática de Catalunya, també faria la puta i la ramoneta. El que d'independentista en té el que vostés i servidor de bombero torero, va dir que no coneixia ni a la puta ni la ramoneta, ni sabia de que li estàven parlant. Ai las bordegàs!, recolzar a Mariano per a ser investit president del Gobierno Esopañol de España, és fer la puta i la ramoneta i ja ens podem imaginar a canvi de qué, i és que les putes cada vegada es venen per més poca cosa i les ramonetes també.
Comparteix:  

Comentaris

  1. http://cotarelo.blogspot.com.es/2016/07/los-medios-y-los-fines.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ho tinc tan clar com Cotarelo, CDC abans, ara PDC, si es va a noves eleccions a Catalunya encara baixarà més en detriment de ERC i Catalunya en comú. I amb el Pp al Govern no hi ha ni full ni ruta possibles. res, LA PUTA I LA RAMONETA ACTUEN DE NOU.

      Elimina
  2. A ERC també li agrade les putes i les Ramonetes

    http://www.elnacional.cat/ca/politica/generalitat-deute-curt-termini_106652_102.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. JA HO HE LLEGIT, JA, 680 milions de deute que ens deixen emetre. És que és el mateix ERC que PDC ara, canvien nomès les sigles i poca cosa més, i es venen els uns i els altres per un plat de llenties.

      Elimina
    2. Jo sóc més comprensiu, mentre fas la guerra els fills han de menjar, no els pots deixar que es morin de gana.

      Elimina
  3. El Cotarelo igual s'equivoca ara, tot és possible, però va ser l'únic a Espanya que va encertar el resultat de les darreres eleccions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. cert, en això tens raó, yats, l'ùnic, o gairebè, caldrà tenir en compte el que diu, pero ja et deia que no ho tinc tan clar, els polítics d'aqui són gent de baixa volada, de vol gallinaci, no hi veuen tan enllà.....no ho sé, el temps ho dirà.

      Elimina
  4. Quina guerra? Aquests l.únic que fan és el pallus.

    ResponElimina
  5. D'ENTRADA NO MAREJAR TANT LA PERDIU, SI VOLEN DECLARAR LA INDEPENDÈNCIA QUE HO FOTIN D'UNA PUNYETERA VEGADA, perquè amb la puta i la ram oneta no anemk ni endavantg ni enrere i va passant el temps, máxime tenint en compte que finalment tot el procès acabarà en no res, i tot aquest temps s'haurà malbaratat inutilment, amb el desgast que haurà comportat, i el desencis per molta gent que de bona fe se'ls ha cregut.

    ResponElimina
  6. jajajajajaja
    dejad que los votos se acerquen a mí ¡¡¡¡¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. no sera... dejad que los votos se alejen de mi......?

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada