Es preguntaba i em preguntava Júlia en un comentari d'ahir, que els hi ensenyen a la Universitat, referint-se als periodistes d'esports, però de fet, el que s'hauria i ens hauriem de preguntar és: que ensenyen i ensenyem en generals als joves per que siguin tan superficials, hedonistes i inconsistens en la seva banalitat. I ni tan sols els fem hedonistes amb estil, que ser un bon vivant pot resultar interessant, no! els fem hedonistes poligoneros d'entrepà de MacDonald's, i això si, amb una obssessió malaltisa per figurar, per sortir a la xarxa amb qualsevol bestiesa sense sentit. És tota una generació (en general) de indigents mentals, instal·lats en la superficialitat i banalitat. Ja sé que no són tots, com els hipsters. Per cert, que el summum de la modernitat es: ser Hipster, vegà i de l'Espanyol.
La noia de la poma quen veieu a la foto, no és una representació de la Blancaneus, ni està  morta, és fa la morta en la penùltime bestiesa que ha sorgit a la xarxa: #deadpose. 
Es tracta d'una tendència inspirada en la mort que permet a cadascú expressar-la a la seva manera. Un nou 'flashmob' d'allò més lúgubre està guanyant popularitat a la Xarxa a mesura que són més i més les persones que publiquen fotos a les que es fan passar per morts. Els usuaris es prenen les fotos a qualsevol lloc amb l'única condició que el retratat sembli un mort i les pugen a les xarxes socials sota el 'hashtag' #deadpose. Alguns participants d'aquesta tendència han fingit la seva mort d'una manera tan convincent que espanta. No en va, 'The Daily Mail' va publicar el vídeo d'un nen que plora en veure a la seva tia estirada al passadís de casa seva.
Parlava fa uns dies a Collonades de l'ampolla, del repte de l'ampolla que ja està superat, almenys aquest era barat, distret, i manual, sense endolls, com els jocs de la nostra infantesa.