Segons el diccionari de la Real academia española, la paraula odi significa:Antipatía y aversión hacia algo o hacia alguien cuyo mal se desea. 
Ho dic per què la paraula odi s'empra últimament molt a la lleugera, fins i tot una simple manifest que entraría dins la llibertat d'expressió ja és considerat com a odi. Aquest seria el cas del programa de ETBi que s'en fotia dels espanyols, per l'autobús taronja, de seguida, frivolament sel's titlla d'atiar l'odi, i entenc no és així en cap dels dos casos, simplement qui d'aixó els acusa no comparteix la seva llibertat d'expressió que serà més o menys afortunada segons com es miri, en el cas de ETBi es limiten a retratar tres esterotips hispànics bastant existents, a Espanya o a Catalunya mateix, que ja ho sé que tambè es Espanya, però ja m'enteneu, encara que no tinc tan clar que a Espanya ho sàpiguen. 
Quan a l'autobùs, és la seva opinió, el seu missatge errat per a molts i compartit per més dels que us pogueu pensar, que aqui hi ha molta hipocresía, però és la seva llibertat d'expressió, encara que estigui finançada irregularment i el millor hauria estar deixar-los estar, que d'un no res se n'ha fet un gra massa. Un dels que parla sovint d'odi, d'atiar l'odi, incloent-hi TV3, és precisament Alberto Rivera, que pertany a un partit que es va crear a partir de l'odi contra Catalunya, des de la síndrome de Xenius, el veieu ara, el seu odi?. Si l'odi tingués color, seria taronja. Jo si que el veig aquest odi, pero no l'odio, no puc ni en sé, no m'han ensenyat a odiar, em limito doncs a menysprear-lo....