Diuen que Uber i Cabify no paguen els seus impostos a Espanya, com Google, Amazon, Zara i altres grans companyies, i de fet no ho sabem - ho diuen -, I tampoc sabem del tot si és il·legal o immoral. Però algú hauria de dir que el món del taxi és un món mafiós, on algú es tan beneit com per pagar 60 mil o fins i tot 180 mil euros per una llicència, d'això no se'n parla gaire. No parlaré d'alguna experiència personal del món del taxi a Barcelona, per que seria molt negativa i tampoc es tracta d'aixó.
El món del taxi tenia un monopoli que simplement se'ls hi ha acabat, són nous temps i hi ha nous negocis i noves maneres de transportar a la gent, en millors condicions i més économiques, ah! i anant per la ruta més correcta o raonable, no fent el tiro liro tan frequent.
El món del taxi tenia un monopoli que simplement se'ls hi ha acabat, són nous temps i hi ha nous negocis i noves maneres de transportar a la gent, en millors condicions i més économiques, ah! i anant per la ruta més correcta o raonable, no fent el tiro liro tan frequent.
A la mafia del taxi se'ls hi està acabant el seu negoci, ja era hora. I si, ja se que hi ha de tot com en tots el col·lectius, però els que munten saraus com el d'avui a Barcelona són el qui mostren les seves mancances democràtiques i l'acceptació que simplement, com en molts altres aspectes de la nostra societat urbana, els temps estan canviant, i ells no ho saben veure, ni acceptar-ho, ni acomodar-s'hi, continuen amb els vells piquets informatius llença ous trenca vidres tan vells i tranuïtats com els seus dirigents sindicals. Voldria insistir en que pagar 180 mil euros per a una llicència, és pura mafia i un disbarat. Potser seria arribada l'hora de començar a retirar llicencies als més incívics.
afegitó: busqueu Mafia del Taxi a Google, n'hi ha per donar i per vendre. I és que no pot ser que aquestes vagues, com les de controladors aèris o altres col·lectius es facin sempre contra el més debil i indefens, contra els ciutadans que no en tenen cap culpa i si que en són els perjudicats. Quantes vacances, viatges de negocis, familiars, han frustrat avui els senyors Taxistes? Aixó si que és injust i immoral.
No se muy bien como funciona. Tampoco se si la Uber paga o no impuestos aquí. Pero lo que me fastidia es que corten el ytáfico en las Rondas y un montón de personas se queden tiradas y perdiendo el avión.
ResponEliminaPienso en la cantidad de niños pequeños tirados en el aeropuerto por culpa de este maremagnum y no lo veo bien.
Hace años que si puedo ahorarme el avión lo hago, lo que sucede es que si tengo que ir a Bassano (Venecia) no puedo más que ir en avión y sólo trabaja Ryanair (Trevisso), jamás iría por el aeropuerto de Marco Polo, eso es infernal. En Trevisso solo hay unos 10 vuelos diarios , viene a ser como el de Girona, y hay enlaces continuos de autobús, y lo que te decía, ver a los críos aguantar horas y horas allí porque con la huelga te impiden moverte no es de mi agrado.
D'entrada als taxis com a concepte de transport urbà els queden pocs anys, és insostenible i el que ha de millorar és el transport públic, que farà innecessàris els taxis, o que ni hagi només un 30% dels actuals.
ResponEliminaLicencias, que por cierto, sew venden en no pocos casos en dinero "B"..
ResponEliminaNo me sorprenderia, pero lo que sucede és que la huelga de los taxistas no tiene sentido, no han entendido que los tiempos están cambiando y las circunstancias de su trabajo también, tendrán que aprender a convivir con Uber's y otros, y adaptarse a los nuevos tiempos, se les acabó el monopolio y eso és inexorable, se llama progreso.
Elimina