.

BLOCS D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ


LA REVOLUCIONARIA I FEDERICO


Andrea Levy és vicesecretària general d'Estudis i Programes del Partit Popular. El partit que va recórrer davant el Tribunal Constitucional la llei que va permetre els matrimonis homosexuals. El partit d'una poma i una pera no poden donar dues pomes. El del Govern que ha buidat de pressupost la llei de Memòria Històrica. El PP que es burla de les víctimes del franquisme, amb els seus familiars encara enterrats cunetes per tot Espanya. El que el franquisme va ser "un període d'extraordinària placidesa".

La mateixa Andrea Levy que pertany a aquest Partit Popular, ha assegurat en una entrevista a Zenda que La casa de Bernarda Alba "és el llibre que m'ha fet reivindicativa i revolucionària". La política conservadora considera que aquesta obra de Federico García Lorca és un dels llibres que van alimentar la seva vocació política. El mateix Federico García Lorca assassinat pel règim franquista per "maçó", "socialista" i "pràctiques de homosexualisme". El Lorca que encara segueix desaparegut, enterrat en alguna fossa.
Després de llegir les declaracions d'Andrea Levy, les xarxes socials han esclatat a rialles davant la contradicció de pertànyer a un partit com el PP i declarar-se "revolucionaria", i així és, nomès que Andrea Levy no és revolucionaria, simplement és una idiota, una pobre idiota, ni tan sols plena d'ira i furia, ni aixó és. Jo crec que ha confós la casa de Bernarda Alba amb el coño de la Bernarda que donada la seva ignorància és plausible. Andrea Levy es la revolucionaria del PP, Pablo Casado el que defensa la memoria histórica y Perci Manglano el community manager... espero que a la senyora Levy no se li ocorreixi llegir Bunge, podría resultar seriosament afectada o encara més del que ha quedat després de llegir a Federico. Possiblement per ella, Federico sigui frigorífico, d'ací la seva confusió revolucionaria d'estar per casa en la línia de la revolució de Mrozek. Hi ha gent que és al món per que hi hagi una mica de tot, encara que no serveixi per a res. 

15 comentaris :

  1. Bunge, es mucho Bunge para esta señora...al igual se cree qu es una marca de kiwis.
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja n'hem parlat unes quantes vegades de Bunge.

      Elimina
  2. Com tu dius, no és més idiota perquè no entrena prou.

    ResponElimina
  3. http://totbarcelona.blogspot.com.es/search?q=mario+bunge

    Libro traducido al catalán del inglés, y del alemán a este por A Barcelo, un buen amigo a quien agradecí su ayuda para mi tesina en pedagogía y que estamos juntos en un proyecto común.
    Salut

    ResponElimina
  4. podria dir que he llegit coses sobre Lorca que no pensaba llegir mai.

    ResponElimina
  5. Y la explicación de A Barceló y el porqué de traducir la obra de M Bunge al catalán, como idioma muy importante y a tener en cuenta en un futuro filosoficamente:

    Noticia del “Philosophical Dictionary” de Mario Bunge,
    y del plan de traducirlo al catalán




    "...Mario Bunge ha resumido así su punto de vista sobre la temática filosófica: “Creo que una filosofía sin ontología es una filosofía invertebrada; sin semántica es una filosofía confusa; sin gnoseología es acéfala; sin ética es sorda; paralítica sin filosofía social y obsoleta si no se apoya sobre la ciencia; y de ninguna manera se puede hablar de filosofía verdadera si carece de todo lo que acabamos de decir”. Pues bien, en sintonía con estos principios, dedicó su Philosophical Dictionary (Prometheus Books, 2003, 315 páginas) a dilucidar un notable surtido de conceptos, problemas, principios y teorías de filosofía moderna.

    Esta nota tiene dos objetivos: por un lado, esbozar una presentación escueta de dicho libro y, por otro, relatar brevemente cómo se gestó y consolidó el proyecto de trasladar dicha obra al catalán. .."

    ResponElimina
  6. Yo sigo la pagina de Zenda y me ha salido una sonrisa cuando lo he leído, Zenda, creo, la fundo Pérez Reverte y digo creo, el mismo que dijo esto de personas como esta:

    Paso a menudo por la carrera de San Jerónimo, caminando por la acera opuesta a las Cortes, y a veces coincido con la salida de los diputados del Congreso. Hay coches oficiales con sus conductores y escoltas, periodistas dando los últimos canutazos junto a la verja, y un tropel de individuos de ambos sexos, encorbatados ellos y peripuestas ellas, saliendo del recinto con los aires que pueden ustedes imaginar. No identifico a casi ninguno, y apenas veo los telediarios; pero al pájaro se le conoce por la cagada. Van pavoneándose graves, importantes, seguros de su papel en los destinos de España, camino del coche o del restaurante donde seguirán trazando líneas maestras de la política nacional y periférica. No pocos salen arrogantes y sobrados como estrellas de la tele, con trajes a medida, zapatos caros y maneras afectadas de nuevos ricos. Oportunistas advenedizos que cada mañana se miran al espejo para comprobar que están despiertos y celebrar su buena suerte. Diputados, nada menos. Sin tener, algunos, el bachillerato. Ni haber trabajado en su vida. Desconociendo lo que es madrugar para fichar a las nueve de la mañana, o buscar curro fuera de la protección del partido político al que se afiliaron sabiamente desde jovencitos. Sin miedo a la cola del paro. Sin escrúpulos y sin vergüenza. Y en cada ocasión, cuando me cruzo con ese desfile insultante, con ese espectáculo de prepotencia absurda, experimento un intenso desagrado; un malestar íntimo, hecho de indignación y desprecio. No es un acto reflexivo, como digo. Sólo visceral. Desprovisto de razón. Un estallido de cólera interior. Las ganas de acercarme a cualquiera de ellos y ciscarme en su puta madre.


    Poco más se puede comentar

    ResponElimina
    Respostes
    1. A ti te jode la moza del Pp por que no eres revolucionario y no te has tragado al pesado de Federico, ni al coño de la Bernarda que és el coño que más carda. Cardar, en lengua vernácula catalana és entre otras cosas a banda de la lana: fornicar, joder o follar.

      Elimina
  7. Entre la Cospedal y la Levy no hay color...
    La Cospe podría hacer de primera vedette del Molin Rouge....y la Levy, de vendedora de mistos del mismo local.

    ResponElimina
  8. doncs em quedo amb la venedora de mistos...

    ResponElimina
  9. Un trio amb les dues tampoc seria cap mala idea.

    ResponElimina
    Respostes
    1. aixó no, un trio seria una falta de respecte a una de les dues, el sexe és cosa de dos, o d'un, que és quan practiques sexe amb el teu millor amic, o sia tu mateix.

      Elimina
    2. Estic d´acord am El PELETERO...el sexe és cosa de tots...i si tots estem de acord ¡¡¡ pero am la Cospe...la Cospe, tito...la Cospe...está que se sale..l´altre, que porti la palangana .....

      Elimina
    3. Miquel, que nosaltres ja no tenim el chocho pa ruidos.

      Elimina

BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ - Copyright © BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ. Designed - OddThemes