La Junta Electoral Central (JEC) ha prohibit a TV3 que empri expressions que, al seu parer, poden induir a "confusió" i afavoreixen a algunes de les candidatures dels comicis catalans del 21 de desembre, com "govern a l'exili", "consellers empresonats" o la "llista del president". Per a la JEC, l'ús d'aquestes expressions vulnera el principi de "neutralitat informativa". Aclareix la susdita junta electoral, com cal, que si es pot tractar al sr. Puigdemont, com a molt honorable senyor, i als consellers empresonats que no es pot dir que estan empresonats encara que si que estan empresonats, se'ls por tractar de honorables senyors, sense el molt.
Aquesta surrealista Junta Electoral, prohibeix prohibeix tambè penjar la pancarta de l'Ajuntament de BCN demanant llibertat per als presos polítics, que de fet ha ha retirart, nomès que si com diuen els de Madrid no hi ha presos polítics, no se perque s'ha de retirar.
Tambè exigeix la berlanguiana Junta Electoral que les fonts de Montjuic deixin de brollar en color groc, i que els copmponents de les mesas electorals no llueixin el llaç groc. Aixi mateix, C.s demana tambè que es retirin les estelades del ajuntaments, i més, com això, mñes temps per vomitar les seves consignes en els espais electorals adduint que TV3 va retransmetre la mano del 11-11. No se jo si la Junta Electoral podria prohibir Ciudatans, el taronja es un derivat del groc, una degradació del color com ho es C,s de la política. Nomès cal veure l'ùs interessat que estan fent de la pròpia Junta Electoral com a part de la seva campanya electoral.
Posats a prohibir, s'hauria de fer-ho amb els minions, el piolin i ja posats Silvestre (pel gat negre) i les barres de la bandera catalana i espanyola deixant-hi nomès el bermell. Tot plegat un desori inquisitorial d'una Junta electoral, que no és com cal, ni com caldria. Com diu en Graupera: quan tu tens el poder interpretatiu de la llei, tens la llei, i el demés son hosties. Ah! i compte que no prohibeixin també: l'agüita amarilla, i per suposaiting el groc dels taxis de BCN. I és que tot plegat es per pixar-s'hi....
Pues sí,todo surrealista,muy de Polonia que con tanto tema,no sabe a donde acudir.Pero aquí se cometió un error,aunque fuera dentro del mismo tema surrealista,que fue la DUI,porque acojonó a mucha gente y sacó también banderas y canciones de Manolo Escobar,para sumar.Ahora todos estamos metidos en Polonia,ya nada es real.Pero lo curioso,es que mucha España ha entrado en esta comedia.Bandereras tricolor,canciones(
ResponElimina..."a por ellos","...soy el novio de la muerte...").Todo tiene su tiempo,todo pasa.
Como se acerca el frío,ya estoy preparando la barbacoa,reunir a la familia a los indepentistas y a los constitucionalistas para preparar una buena calçotada.Esa es mi patria.
Me apunto a la calçotada. Ah! y viva Polonia libre! de no se qué, pero libre.
ResponEliminayo quiero porrón...mucho vino a porrón...
ResponEliminaUstedes, como son del agro marítimo, no saben lo que es el porrón....
Yo quiero porrón...
perdone usted, servidor de ídem bebe siempre en porrón, porrón pom pero, pero
ResponEliminaBien, aquí estoy tras haber expulsado un buen chorro de agüita amarilla, irlandesa para más señas.
ResponEliminaLos Beatles censurados por la JEC. Su famosa canción Yellow Submarine no podrá ser emitida ni siquiera mencionada.
España amanece roja tras la orden cursada por la JEC de suprimir la franja amarilla de su bandera.
Se cancelan los vuelos provenientes de China hasta el fin de las elecciones: ¡los chinos son muy amarillos!
La JEC suspende un partido de tenis por sospechar que las pelotas albergaban un mensaje subliminal: ¡eran amarillas!
Salut!... ¡escrito en amarillo!
¿I ME GUSTA EL AMARILLO DE DONOVAN QUE?
ResponEliminaCierto. ¡Qué recuerdos!... Pues ¡prohibida también!
EliminaY ya puestos a elaborar listas negras, quiero decir, amarillas, habrá que incluir THE YELLOW SHARK, álbum de Frank Zappa de 1993.
La JEC me recuerda a la reina de los naipes de Alicia en el país de las maravillas. "¿Amarillo?... ¡que le corten la cabeza!" Un papel que, por cierto, podría interpretar de maravilla Soraya Saenz de Santamaría.
A Frank Zappa ni tocarlo, faltaria más. Además el título está en inglé, ye, y lo bito de la junta electorá no zaben inglé, ye.
ResponElimina