Em pregunto perquè les línies 902 - de pagament - que serveixen per avisar d'avaries o informar-se i són per tant una suposada atenció al client, sempre estan ocupades i et fan esperar una bona estona mentre t'obliguen a escoltar una musiqueta sovint xumpa-xumpa i molt forta. Aixó és atenció al client?, o una manera barroera i gens subtil d'escurar-nos les butxaques?.
«Tonada de Jianyin», de Song Lin
-
Traducción de Miguel Ángel PetreccaEl hombre acostado dentro del pabellónse
ha dormidoDos de sus amigos se han convertido en esturionesEl tercero,
converti...
Latrocinio institucionalizado.
ResponElimina902 quiere decir que dobla los pasos de las llamadas.
ResponEliminaO sea, que mientras esperas se van doblado los pagos a la compañía que sea...y cuanto más esperas, más ingresas en las arcas de las susodichas.
Amén
ho sé, com he vist que algunes empreses ho han canviat, la de l'ascensor té per emergències en una enganxina vella un 902, pero quan hi truques et diu que tens un 91 per trucar-hi que és gratuit. L'ascensor és el de la llista Schindler.
ResponElimina