El problema del taxi i les VTC, en el fons és una lluita entre dues mafies, una analógica i l'altra digital, i la única solució que hi ha per solucionarlo és obligar a ambdues parts a cumplir las normes que ha dictat la Generalitat, i en cas que no les acatin, s'ha de començar a retirar llicencies de taxi. El que no pot ser, és que una mafia segresti a tota una ciutat pel seu interés. Els taxistes menteixen sistematicament, no és cert que treballin per 900 euros al més, una llicencia de taxi val 30 euros (30) es una llicencia administrativa, i que després es paguin per ella 130 mil euros, és un disbarat i especulació mafiosa pura i dura.
A més, el problema no es soluciona per a ells ni per les VTC facin el que facin, d'aci a 10/15 anys cap d'ells conduirà un taxi a la ciutat, no caldran conductors, així de senzill, diguessim que els carruatges de cavalls aniran sols.
Els taxistes no estan fent vaga, això és una aturada patronal en tota regla, i l'administració no ho pot permetre de cap manera. El taxi té totes les comteses perdudes per més que es resisteixin a acceptar-ho, el seu sistema és obsolet, estan encara a meitat del segle XX, i tant ells com les VTC, tenen els anys comptats. Ho sento, se'ls hi ha acabat el xollo a aquesta tropa de mafiosos, perquè a més, en el taxi hi ha molts conductors que no propietaris de llicencia, compte! i aquests si que pot ser que guanyin 900 euros al més, però aquest és un problema intern d'aquest fosc món.
Un últim apunt, els taxistes reclament que se'ls retorni els diners que han pagat per la seva llicencia en no poder exercir (segons ells) la seva feina. D'acord, la llicencia costa 30 euros. Ho sento, aixó o haber estudiao...