El problema del taxi i les VTC, en el fons és una lluita entre dues mafies, una analógica i l'altra digital, i la única solució que hi ha per solucionarlo és obligar a ambdues parts a cumplir las normes que ha dictat la Generalitat, i en cas que no les acatin, s'ha de començar a retirar llicencies de taxi. El que no pot ser, és que una mafia segresti a tota una ciutat pel seu interés. Els taxistes menteixen sistematicament, no és cert que treballin per 900 euros al més, una llicencia de taxi val 30 euros (30) es una llicencia administrativa, i que després es paguin per ella 130 mil euros, és un disbarat i especulació mafiosa pura i dura.
A més, el problema no es soluciona per a ells ni per les VTC facin el que facin, d'aci a 10/15 anys cap d'ells conduirà un taxi a la ciutat, no caldran conductors, així de senzill, diguessim que els carruatges de cavalls aniran sols.
Els taxistes no estan fent vaga, això és una aturada patronal en tota regla, i l'administració no ho pot permetre de cap manera. El taxi té totes les comteses perdudes per més que es resisteixin a acceptar-ho, el seu sistema és obsolet, estan encara a meitat del segle XX, i tant ells com les VTC, tenen els anys comptats. Ho sento, se'ls hi ha acabat el xollo a aquesta tropa de mafiosos, perquè a més, en el taxi hi ha molts conductors que no propietaris de llicencia, compte! i aquests si que pot ser que guanyin 900 euros al més, però aquest és un problema intern d'aquest fosc món.
Un últim apunt, els taxistes reclament que se'ls retorni els diners que han pagat per la seva llicencia en no poder exercir (segons ells) la seva feina. D'acord, la llicencia costa 30 euros. Ho sento, aixó o haber estudiao...
Si te digo la verdad no se muy bien de que va esto.
ResponEliminaCreo que el taxi es competencia del Ay untamiento, pero sólo en el area metropolitana, y que los VTC son competencia de la Generalitat.
De taxis hay casi 11.000, creo, y no daban más licencias porque decían que había suficientes. Lo que no entiendo es porque, si ya habían suficientes, han dado 3.500 (me parece) a otros tantos carrruajes, y no entiendo lo que han cobrado por ellas los de la Generalitat. En fin, no entiendo de que va, porque el fondo del meollo no me lo han explicado bien.
Supongo, insisto, que si ya había bastantes en Barcelona (no se en el resto de Catalunya, pero el problema es en Barcelona), los de Waterloo se tendrían que haber puesto a hablar con el Ay untamiento, que hubiera sido lo más lógico, digo. También hay quien me dice (ojo que puede ser un infundio), que todo esto lo llevó desde la Generalitat el mayor de los Pujol.
La verdad es que me confunden y veo que llevamos montones de días y que cada vez Barcelona queda peor parada.
Vaya imagen...y nadie hace nada.
Aquest és el problema, que ningú actúa, la Generalitat ha d'actuar ja! 10 mil tios sense raó no poden segrestar tota una ciutat.
ResponEliminaPer cert, una diputada dels Comuns, Marta Sibina, ha decidit votar NO a tots els decret Llei que presenti el govern de Pedro Sánchez mentre aquest mantingui retingut al port l'Open Arms i un altre vaixell.
Ja fa anys, a revistes com Destino, es va parlar una mica del fosc tema de les llicències de taxi, és un món poc clar i amb moltes ombres. El servei, amb poques excepcions, resulta sovint lamentable pel que fa a l'educació dels taxistes, trobes de tot però molts que corren massa, no t'accepten la tarja per pagar o no et donen un cop de mà per treure paquets o gent gran del vehicle. Aquests aspectes tenen molt a veure amb les actuals preferències de la gent. Però, és clar, un monopoli és un monopoli. Com s'expliquen tots aquests taxistes paquistanesos que no saben ni castellà ni català ni on son els carrers, si no és que surten de subcontractacions no explicades? D'aquests pobres no n'he vist gaires a les protestes. Per poc que puc no agafo taxis, males experiències. Els altres, de moment, són tota una altra cosa i hi ha més de vuitanta cotxes fets merda i alguns ferits. Però, és clar, una cosa és protestar pel tema de la independència i fer una mica de soroll 'terrorista' i, l'altra, violència 'accidental'... Tot el tema de les vagues corporatives també s'ha de revisar a fons.
ResponEliminaSempre tenen la culpa la Colau, el Pujol o que sigui i poques vegades 'ells' o 'nosaltres', potser que ens informem i ens ho fem mirar.
ResponEliminaUY, per menys del que han fet els taxistes, ho fan els CDR i ja estarien tots engarjolats, acusatsv de rebelió i sedició.
ResponEliminaSi noia, la Colau té la culpa de tot, passi el que passi, cert és que tambè li passa el mateix a Carmena, potser perque sobretot la Madrilenya ho ha fet molt bé i la Colau no tant malament com desitjarien els qui la critiquen sistemàticament.
ResponEliminaNinguno de los dos contendientes,por el mismo cliente,reúnen la condición de huelguistas contra el patrón.El taxista tiene una concesión administrativa del Ayuntamiento(otra vez la Colau y Carmena).Las plataformas de vehículo con chófer,porque participan del paro,en este caso si que implica un paro patronal(a mi entender).
ResponEliminaEs igual,la realidad es que sigue la situación y parece que va para largo,porque da la impresión que ambos quieren la ley de la jungla,tú o yo,no hay espacio para los dos.
Hay que puntualizar algo : el mecanismo de licencias y su reglamentación es el que implantó el régimen franquista al terminar la guerra civíl, para recompensar y emplear a sus conductores ex-militares.
ResponEliminaY se ha mantenido así hasta hoy. La licencia es patrimonio exclusivo de su titular.
¿ Los motivos porque triumfan Uber y Cabify ? :
- El usuario conoce el precio del servicio antes de contratarlo.
- Los automóviles que lo prestan están en un estado impecable de limpieza.
- Nunca se rechazan servicios por motivo de destino, de distancia o de horarios.
- Los conductores visten con corrección, realizan una conducción prudente, y no te "amenizan"
el trayecto con músicas o emisoras de radio indeseadas por el cliente.
- Se contrata el servicio con una aplicación asociada a un tarjeta de crédito y no es necesario
abonarlo en metálico, ni siquiera con tarjeta al conductor.
- Hay disponibilidad de vehículos las veinticuatro horas del dia.
Comparemos todo esto con los servicios de algunos taxistas. Sabiendo todo esto, ¿ que elegimos como usuarios ?.
jo escolliria anar a peu o en transport públic, i si no hi ha més remei, UBER O CABIFY.
ResponEliminayo creo Car res que esta semana quedara resuelto, de momento. Ded todos modos unos y otros tienen el porvenir muy negro. Yo lo tengo muy claro, empezaria a retirar licencias de taxistas en huelga a granel, a ver si se les pasa la tonteria y la chuleria barriobajera que se gastan.
ResponEliminaMira en eso te doy la razón,más bien pronto que tarde,por la zona centro(muy ampliada),por los problemas de contaminación y cantidad de personas,sólo se podrá acceder de forma peatonal o con pequeños vehículos eléctricos.En mi caso,en lo que se refiere a la zona que va desde el monolito de la Diagonal a la Catedral,más de una vez he tenido que bajar de la bici e ir andando,por la cantidad de gente.
ResponEliminaasí lo veo yo Car res, y la pregunta que me hago es: tendremos bicicletas eléctricas sin conductor. Uséase, que uno se monta y la bici va sola, como los Tesla esos.
ResponElimina