Ara parlem de postveritat, per no dir directament, mentida o intoxicació, un terme que no s'utilitzava quan a Madrid van morir més de dues-centes persones els atemptats de l'11-M. Els sectors socials que van donar per bones les teories negacionistes sobre l'11-M no han desaparegut i són susceptibles de donar suport a qualsevol nova narració conspiranoica. Es tracta només de saber quin producte pot connectar més fàcilment amb les seves pors i prejudicis. Aquest és un públic molt agraït dels populistes, perquè no poden suportar les llacunes que formen part de la complexitat. Els crèduls no volen saber què ha passat, només volen refugiar-se en una trinxera de sentit que els permeti viure en el miratge de la certesa absoluta.
Els ultres de Vox i Pablo Casado han aprofitat el quinzè aniversari d'aquella jornada de mort per reobrir la narrativa tòxica de l'11-M. Casado ha declarat que "si hi ha alguna informació que no coneguem els espanyols o no es posés negre sobre blanc durant el macrojudici, seria bo que se sabés simplement per rescabalament a les víctimes del terrorisme, que ho segueixen passant molt malament i volen saber si, a més dels que van ser condemnats, hi va haver alguna ramificació més". El dirigent del PP tracta de sembrar el dubte, per atacar a l'adversari, per poder repetir que "tot és ETA". La podridura dels miserables és immensa. Hi haurà algú decent que combati la immoralitat inacabable d'aquest discurs?. Pablo Casado és el miserable entre els miserables, sort que durarà poc, perquè el que fa ell no és política, és pura brossa, Casado representa el pitjor de la mala praxi en política i ja vaig dir al seu dia, que el seu somriure impol·lut em recorda molt a la 'sonrisa del régimen', el sinistre José Solís Ruiz, un ministre - per cert - en el que m'hi vaig cagar.
De momento los suyos ya saben como es.
ResponEliminaLas purgas lo demuestran.
La verdad es que este tipo de cosas me hacen hervir la sangre. Todo es utilizable, todo, o eso se piensan, el PP ya perdió unas elecciones ganadas por estas cosas y no espabilan.
ResponEliminaUn saludo
pero este tema está ya visto y revisto, el titadine ya pasó a la historia de la conspiración.
EliminaCada uno vende su producto,incluido los independentistas con sus lazos en los balcones de los edificios oficiales.Los votos,los votos y los acuerdos entre grupos es lo que importa.Porque estamos todos muy liados y no será por ofertas.Al menos yo.
ResponEliminalos lazos amarillos no son solo de los independentistas, sinó de toda la gente que considera incorrecta la prisión preventiva de los presos políticos y no sólo en Catalunya, se usan aquí y en otros paises y también para reivindicar una enfermedad minoritaria que ahora no recuerdo cual es.
Eliminajajajajajaja
Eliminaserás indígena¡¡¡
la enfermedad se llama "VISIÓN ÚNICA", y noy oftamólogo que la pueda curar, ni visionario que no la quiera tener...
jajajjjaaaaaa
no ho sé pero hi ha aquesta malaltia rara que els familiars dels qui la pateixen porten un llaç groc. Creo recordar que tiene que ver con la espina bífida. Lo de retirar los lazos en cambio tiene que ver con la estupidez, que es una enfermedad que no tiene cura.
Elimina¿Sabías que los excrementos humanos son máquinas de fertilización al igual que los de los semovientes, por ejemplo, en África?
ResponEliminayes, mi tía estuvo 40 años en África.
Elimina¡La tieta!
Eliminasi, la Tieta Teresa Reixach, moja jubilada más o menos, aún desempeña alguna actividad en el convento.
EliminaEn los pueblos, de niño,el inodoro era un trozo del corral separado donde se ponían los excrementos de las bestias, se cubrían con paja limpia y allí se cagaba uno y una. Los unos teníamos la manía de mirar a las unas.Todo ese material, cada año se retiraba y te lo pagaban.Hoy día sin caca humana se vende como abono biológico.
ResponEliminaRecuerdo en L'Estany, Santa maria de l'Estany en aquellos tiempos, que ibas a cagar y la cola de la vaca te pasaba por la cara. El cagadero era una superficie plana de madera con un agujero circular en el centro y una tapa circular también. Ya en aquellos tiempos les ponian barras de sal a las vacas para que tuvieran más sed, bevieran más y por lo tanto dieran más leche.
ResponEliminaEs verdad,Francesc,ahora me lo has recordado que en la paja a las vacas le ponían
ResponEliminauna barra que era de sal,supongo de roca porque aquello estaba muy duro.Las pobres estaban hipertensas,no veían ni a la que estaban al lado, lo buenas que eran,lo aguantaban todo.Ahora , no paraban de beber agua,darían leche desnatada directamente,así estábamos tan delgados.
no he ordeñado yo vacas, y no es tan fácil como pueda parecer, que tiempos, que iba yo a segar con diez años la 'trapadella' para comer las vacas.
Elimina