No se exactament per que l'invent aquest de la jornada de reflexió el dia abans d'unes eleccions, que és raonable, el lògic, el de sentit comú, seria que la campanya acabés el dia anterior a les eleccions a les 12 de la nit. Però estem parlant de política, que no és ni raonable, ni lògica i que no té sentit comú, encara que el més probable és que sigui a causa de que la Junta electoral va encara per les beceroles del segle XX i no s'ha assabentat que hi ha twitter, instagram, whastapp (aquest potser si, perquè van tancar el de Podem) i facebook. Per això publico l'escrit avui, per què igual demà la Junta electoral ho podria considerar incorrecte, més que res per el meu codi postal, suposo. A més, tot el publicat avui a la xarxa es podrà consultar igualment matí, o sigui que als únics que afecta aquesta jornada de reflexió és als mítings, ràdio, televisió i diaris que demà no podran tocar el tema, excepte per a informacions concretes que no incideixin o puguin incidir en el sentit del vot dels ciutadans indecisos, encara que tampoc es respecta, només cal recordar la portada d'ABC en les últimes eleccions: Agnés Acostades a tota pàgina a la portada de dissabte.
Diuen els experts que la campanya electoral com a molt afecta el canvi de sentit de vot d'un 5% dels electors, ara han canviat i parlen d'un 40% d'indecisos, la qual cosa d'entrada no és cert, la gent amaga el seu vot o menteix en les enquestes, i el que no entenc doncs és per què es gasten tants diners en les campanyes, només en paper, una fortuna, que estava avui la bústia al màxim de tots els partits, i que òbviament han anat a parar directament al contenidor blau, com succeeix amb tota la publicitat no desitjada que vomiten cada dia sobre la susdita bústia els senyors que toquen tots els botons del intèrfon perquè els obrin la porta, testimonis de Jehovà inclosos. Doncs això, a reflexionar toquen, que com diu la dita, votem el que votem, la cagarem