Neix el digital 'The New Barcelona Post' el diari de les bones notícies de la ciutat. El magazín digital ‘The New Barcelona Post’ ha iniciat la seva etapa aquest diumenge, 27 de setembre, amb l’objectiu de «contribuir a potenciar la marca i atributs de Barcelona, atraure i retenir el talent de la ciutat i reactivar la seva economia i la seva cultura.»

La publicació d’informació empresarial, cultural i social es proposa treballar «de manera positiva al servei de la ciutat per impulsar la projecció nacional i internacional de Barcelona, amb informacions de qualitat i rigor que ajudin a visibilitzar les seves qualitats, anhels i assoliments.»

‘The New Barcelona Post’ aspira a ser l’altaveu de les empreses, dels emprenedors, dels creadors  i dels artistes, dels científics  i investigadors i de totes aquelles persones i institucions que aposten per Barcelona. També donarà veu a totes les entitats socials que, de manera desinteressada, contribueixen a una «societat més solidària, més justa i amb més igualtat d’oportunitats per a tothom».

‘Good News, True Stories’En l’actual context de crisi sanitària i econòmica, ‘The NBP’ pretén «aportar una mirada optimista –sota la premissa de ‘Good News, True Stories’– per contribuir que la ciutat torni a brillar i a confiar en si mateixa». El nou editor de ‘The New Barcelona Post’ és Jaume Giró, fins fa uns mesos director general de la Fundació Bancària La Caixa. Com a director compta amb Sergi Saborit, periodista especialitzat en informació econòmica que s’incorpora a aquest projecte després de més de 20 anys al diari ‘Expansión’, del qual va ser membre fundador i cap de secció del suplement Expansión Catalunya.

De sempre s'ha dit alló de: Good news, no news. Com ja no ve d'un fa uns anys van encetar un bloc on se suposava que nomès publicaria 'bones noticies', va durar poc, i a més la majoria de les bones noticies estaven relacionades amb el món de la medicina, de la investigació médica. El títol en anglès del digital ja indica que és de cara al turisme, i ja posats el podrien editar en anglés, tot i que s'ha de dir que pots accedir a banda de en castellà a la versió en català, que en aquest cas no era potser tan necessària i diria que l'han fet per si de cas no els plovien crítiques dels haters del procés.  

Llarga vida doncs, a The new Barcelona post, llegir bones noticies cada dia tambè es bo encara que nomès es tracti d'un autoengany. Ara només falta que surti el 'The Cafè con leche in plaza Mayor' a Madrid.