Segons els funcionaris, la prioritat era pagar els diners a qui corresponia, i mirant les direccions expedient per expedient es perdria un temps que era especialment valuós en la primera onada de l'coronavirus, a la primavera. Ja fa mesos que empleats del SEPE asseguren que estan completament saturats per l'acumulació de treball i diuen que reben més expedients dels que poden tramitar. Aquesta manca de dades sobre els domicilis d'alguns afectats pels ERTES ha fet que moltes persones rebin les cartes del SEPE en les seves antigues llars o a casa dels seus pares, ja que en alguns casos s'han aprofitat adreces de l'última vegada que la persona en qüestió va cobrar l'atur o alguna prestació gestionada pel SEPE.
Segons fonts del ministeri d'ocupació, va ser un sistema que es va utilitzar puntualment per no deixar ningú enrere, la prioritat era resoldre els ERTES i que tothom pogués cobrar com més aviat millor. "Els funcionaris van fer un gran esforç per tramitar de la forma més àgil possible en un moment concret", han assegurat a la SER. També han afegit que hora tot ja està resolt, es van creuar les dades i es van enviar les cartes a les adreces corresponents. Tant de bo el SEPE arribi algun dia a funcionar com el ministeri d'Hisenda que es una máquina perfecta de rellotgeria. Els aturats que encara no han cobrat del SEPE estaran molt contents davant de tanta eficiencia.
Inaudito. La verdad es que no se si es una de esas "fake", pero inaudito.
ResponEliminaHacienda te encuentra en un periquete y hoy en día todos llevan terminales con número de teléfono. Un SMS y llega la carta al instante. Como cuando te la envía la SS para confirmar una cita.
Salut
Ho han publicat diversos mitjans i a Rac1 ho han confirmat aquest matí.
ResponElimina