💭Joe Biden explica en les seves memòries (Promises to keep) una història del seu pare que explica l'ambient en el qual va créixer i els valors que li va transmetre la seva família. El futur president tenia deu anys quan el seu progenitor es va quedar sense feina i va haver de mudar-se a Delaware. Netejava calderes i venia cotxes. Un dia, a la festa de Nadal, el seu cap va llançar una galleda de dòlars d'argent a la pista de ball i es va quedar mirant com els seus venedors s'arrossegaven per terra per agafar-los. El pare de Biden va agafar la seva dona de la mà i va marxar de la festa, després el que va perdre va ser la feina.
No han de tenir aquest tipus de pare tan digne aquests pseudoperiodistes que ens assetgen amb anuncis de cases d'apostes, abans, durant i en la mitja part dels partits de futbol, a la tele o a la radio. De fet jo no els considero periodistes, no tenen la dignitat que va tenir el pare de Joe Biden al no arrossegar-se per terra per recollir els dòlars de plata de torn. La dignitat no sovinteja gaire en el periodisme actual.
Comentan que es el que menos dinero tiene de los que han ido a la Casa Blanca.
ResponEliminaPor lo que parece se presentó porque los demócratas querían sacar a toda costa a Trump, pero el dijo que no quería por la edad, le apremiaron a ello diciendo que debería tener los mejores asesores, y por lo que parece está cumpliendo.
Objetivo: sanidad, educación, pandemia y acabar con los republicanos. Todo muy complejo.
Si, Biden, em recorda Robert Redford, a la pel·lícula EL Candidat: REDFORD és un home jove, advocat i idealista, que es permet dir el que pensa, ja que sap que no té cap oportunitat de ser elegit. Però surt elegit i llavors pregunta als seus assessors: ¿I ara que faig?. No et preocupis, nosaltres ja et direm el que has de fer. Biden seria un cas com el de Redford. Trump NO, PER EL BO I PER EL DOLENT, ell decideix per si mateix, i és imprevisible.
ResponEliminaTodo debatible, menos que el eslógan "Buy American" seguirá siendo lo más popular de los años venideros.
ResponElimina"Buy American" seguirá siendo lo más popular de los años venideros - dices - y ya lo era en los anteriores - digo -, es como aquello de América first de Don Donald, el expresidente en funciones de Presidente de los Estados unidos de AMÉRICA de arriba, que no del todo, que más arriba están los de Canadá..
ResponEliminaOui. Y más abajo están CENTROAMÉRICA y AMÉRICA DEL SUR. Y mientras los estadounidenses llaman unánimemente a su país "AMÉRICA" y se describen siempre a sí mismos como americanos desde hace más de cien años, el resto del mundo (salvo honrosas y escasas excepciones), ha venido admitiéndolo, tolerándolo y haciendo lo mismo que ellos hasta convertirlo en hecho consolidado. No hay vuelta atrás. Es como la teoría jurídica de los propios actos.
ResponElimina