Aquests dies omplim rentadores, veiem el Barça, perdem hores al menú de Netflix, enviem petons i emojis de petons per telèfon, aparellem mitjons, creuem passos zebra, però, en realitat, estem pensant tota l’estona en la pandèmia en general i a les vacunes en particular. L’altre dia, sense anar més lluny, el quiosquer em va preguntar que quin volia (es referia a un diari) i jo vaig contestar, molt expeditivament: «Pfizer, tot i que em serviria la Moderna, m’encantaria la russa i em xutaria l’AstraZeneca fins i tot de matinada i muntat en un burro amb el cul en flames. Sempre després dels meus pares». 

Aquesta anècdota que explica Miqui Otero a el periódico, resumeix l'estat d'ansietat que pateix la gent per les vacunes, per saber quan seran vacunats, amb quina i quan. Servidor  no està gens preocupat ni per quina ni per quan, ja m'avisaran em dic, i com sol passar, a mi que no em venia d'un dia, ahir em varen avisar dues vegades, pel mòbil i pel fixe, i dimarts ja em posaran la vacuna al cap que tinc al costat de casa. Quina? no ho vaig preguntar, la que em toqui, que és com ha de ser.

El principal inconvenient de la vacuna d'AstraZeneca és que és britànica i costa només 2 euros, 30 milions de vacunats i 90 incidencies és més que tolerable. Ara sembla que la de Johnson&Johnson dona també algun problema, clar, l'efectivitat al 100% no existeix. Per cert, llegiu-vos qualsevol prospecte de qualsevol medicament i segur que no us el prendreu, i si ens referim a les embarassades he arribat a la conclusió que no es poden prendre res, a tot arreu hi apareixen contraindicacions i efectes secundaris.

Quan em vacunin dimarts, ja aniré informant d'aquests efectes secundaris si es produeixen. Per cert, com no se'ls va ocòrrer als russos de posar-li BAKUNIN  a la seva vacuna?.