"Sobre això, dues observacions prèvies. La primera és que no seria just no constatar els canvis positius que hi ha hagut, com ja he dit abans. Positius, però ara ja, altre cop insuficients. La segona remarca a fer és que ara tenim alguns projectes de grans infrastructures molt més ben endegats que fa dos o tres anys. Em refereixo sobretot a la tercera pista de l'aeroport, al desviament del llobregat, al desviament del Francolí, a la depuradora del Prat, al TGV i a les seves connexions amb el port i l'aeroport de Barcelona. Afegim a aixó obres de no tant volum económic, però també importants per a l'economía i per a la qualitat de vida dels ciutadans, començant per les carreteres alternatives de les autopistes".
Que es devia haver pres aquell dia d'incerta glória d'un més d'abril?, o és que ja en aquella època ens prenia el pel.? Ah!, i la Nacional II? Narinan, desde 1978.
Pues con esto del aeropuerto te aseguro de que aquí, en El Prat, la mayoría de la gente está en contra. No todos, porque da trabajo, pero hay una gran cantidad de carteles y pensamientos que no desea que se amplie. Hay argumentos de todos los colores, pero el principal es la desecación de La Ricarda y que si ahora aterrizan cada 60 segundos, lo harán cada 49 , con el consiguiente trajín.
ResponEliminaLo de la II es infumable y falta lo del corredor del mediterráneo, que de eso no se habla.
Salut
Pensa que els veïns del Prat que més es queixen estan en una urbanització que al seu dia era il·legal i la varen legaklitzar per l'article 29. Dit aixó, no cal una tercera pista, els vols turistics low cost actuals tenen els mesos comptats, no es pot seguir així amb el que ens ve al damunt i per llarg temps.
Elimina