CHANQUETE NO HA MORT, ENCARA...

Borja Sémper, a qui Feijóo ha rescatat com a portaveu i cara amable de campanya, es va emportar els periodistes a una platja fake a la capital d’Espanya. “ Vaya, vaya, aquí no hay playa”, cantaven amb raó The Refrescos als vuitanta. Però el portaveu ho va intentar, al convertir les instal·lacions del vòlei platja del club Puerta de Hierro de Madrid en una còpia de l’arenal de Nerja gràcies a una gran fotografia amb el mar de fons i un oceà de para-sols, amb el logo del PP i el rètol de Verano azul en primer pla, com l’antiga sèrie de televisió.
La foto va resultar un èxit, fins i tot El País la va reproduir ahir a la portada. El portaveu dels populars, a més de guanyar quota de pantalla, va fer tres coses més: alimentar la idea que l’onada blava passarà per sobre del sanchisme, fixar el concepte que les eleccions a l’estiu no són un problema per a la dreta mobilitzada i fer una picada d’ullet a la nostàlgia, quan el món anava millor que ara.
A l’acte li va faltar modernitat: al PP no se li va acudir fer servir realitat virtual per enviar el missatge. Encara que eficaç, l’escena era de teatret de províncies. També ho cantaven The Refrescos: “Podéis decir a gritos que es la capital de Europa. / Podéis ganar la Liga (podéis ganar la Copa). / Afirmaréis seguros que es la capital de España. / Pero al llegar agosto, ¡vaya, vaya! / Aquí no hay playa”.

En un comunicat difós per la corporació, RTVE demana al PP "que desisteixi de la seva sol·licitud de registre de la marca 'Verano Azul' i que en cessi l'ús". També adverteix que, "en cas de no atendre aquest requeriment, es reserva el dret d'exercitar les accions establertes a la legislació vigent", segons es desprèn de la seva publicació. L'ens públic informa el partit polític que és propietari de la mateixa marca, que el PP hauria intentat registrar sota la denominació Verano azul PP. 

El PP considera que "es pot fer i difondre sense cap problema"


D'acord amb la corporació de ràdio i televisió, "la sol·licitud presentada pel PP podria vulnerar allò estipulat a la legislació de marques" i és "titular de la marca i el seu dret exclusiu d'ús per a la classe 38, relacionada amb programes de televisió ".

El Partit Popular ja ha respost a la petició de RTVE i considera que "la campanya s'empara a la classe 35", per la qual cosa "es pot fer i difondre sense cap problema". El grup polític afegeix que "l'acció de RTVE és davant del Registre de Marques i no davant de la Junta Electoral", segons ha donat a conèixer. Res de nou sotal el sol, es veu que a banda de les vaques, el Pp té una certa fixació amb Verano Azul. Vegeu el video de 'Espe', 'M.Rajoy' i la pispa maquillatges.(*)


(*)Si, ho sé, el video es editat i no per el Pp, pero si no ne vero e ben trovato.
Comparteix:  

Comentaris

  1. Demuestran que no dominan el espacio/tiempo.
    Ya veremos lo que dice la familia Mercero.
    Salut

    ResponElimina
  2. El fill de Mercero ja s'ha queixa't. Se'ls hi enfot, ells van a la seva, se saben impunes.

    ResponElimina
  3. Me gustaría creer que el electorado tenga memoria delante de la urna, porque estos días estamos asistiendo a una auténtica feria del disparate. Esta apropiación de la idea de Mercero, descerebrados con corbata de VOX que aseguran que el agua de los ríos se desperdicia en su desembocadura, la negación de la violencia doméstica. . . menuda pandilla de oportunistas, ignorantes, tontos útiles, bobos diversos. Comparada
    con estos, la ColaCau tiene la talla de Sócrates, y mira que la señora es muy justita de inteligencia.

    No nos pase naaa. . .

    Saludos.

    ResponElimina
  4. Bueno, bueno. Bueno, no todos los ríos van al mar que es el morir. Los hay que suben y los hay que bajan y si son pequeños no son ríos, son riachuelos. (no confundir con richachuelos) Además, la culpa de que los ríos lleguen al mar es de Sánchez. Si de los regantes dependiera al mar no llegaría ni un litro de agua. PALABRA DE VOX. Alabemos a Abascal.

    ResponElimina
  5. La seriedad, el rigor, los números y los mensajes claros fuera de demagogia barata los dejamos para otro dia.
    Esto es un esperpento. Alguien debiera explicarles a estos lo de la "publicidad negativa". Hace unas décadas se investigo que habia un modelo de coche que se habia vendido más entre los que no habían visto su anuncio que entre quienes si lo vieron. Pues eso.
    Un saludo.

    ResponElimina
  6. Pues si vieras el anuncio musical de Caprabo, te da algo. Creo que solo sale en TV3. Hubo un tiempo en que dejé de comprar productos de Don Simón, por una publicidad negativa hacia su competencia.

    Saludos.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada