“Algú havia d'haver calumniat Josef K., ja que va ser detingut un matí sense haver fet res de dolent”. Així arrenca 'El procés', la gran novel·la de Franz Kafka sobre l'arbitrarietat judicial. Kafka sabia de què parlava: era doctor en Dret per la Universitat de Praga, i treballava com a advocat especialitzat en assegurances. També era jueu, membre d'una comunitat secularment posada sota sospita a l'Europa cristiana.
Sembla que el jutge García Castellón ha llegit Kafka, i el Tribunal Constitucional també, i s'hi han aplicat. Ens anava millor quan la justícia llegia Maquiavel. I Mentrestant, l'odiós Puigdemont és l'única taula de salvació de Pedro Sánchez, 'Sorpresas te da la vida' deia Pedro Navaja, i és que ja s'havia d'haver vist a venir quan els indepes es van accelerar amb el procés, el procés del 'tenim pressa'. I un avís per a navegants: Els del procés del PP també tenen pressa ara, potser massa. Millor seria que tornessin a llegir Maquiavel abans que s'estavellin com els indepes.
Esto lleva un mareo de narices.
ResponEliminaLa verdad es que todavía no le veo un final, y no me imagino como puede acabar, pues tiene mil aristas.
Salut
Començo a pensar que acabarà bé. Veure'm.
EliminaYo me atrevo a vaticinar que no acabará ni bien ni mal; es decir: no acabará. Esto es como el conejo de Duracell. Y si no... al tiempo!
ResponEliminaY duran, y duran, y Duran i Lleida?, on és?, al Palace no!"
EliminaLos españistanies de Barcelona y Cataluña que no se subieron al tren independentista han sido traicionados, una vez más, por el presimiente del Gobierno. Y todo para que un ególatra, sinvergüenza y mentiroso siga en el poder. Esto va a acabar muy mal, porque una vez que has quitado al estado las herramientas suaves para que la gente sigamos la ley solo quedaran las más duras. Acuérdate de este día, en menos de una década lo recordaremos todos. ¿Que parte de"lo volveremos a hacer" no ha entendido el sinvergüenza de Sanchez?
ResponEliminaUn saludo.
Aquí en España, el numero uno de mentiroso sigue siendo Jose Maria Aznar López, el segundo M.Rajoy, el tercero un tal Alberto. El estado no ha quitado ninguna herramienta para aplicar la ley, simplemente va a conceder una amnistía legal refrendada por Europa, como las otras 52 amnistías que se han concedido en los últimos años. Y sí, recordaré este día dentro de diez años, como el dia en que en España se impuso la razón. Ser tan torticero a un Partido como el PP, le acaba pasando factura.
EliminaSaludos.