En aquest panorama preocupant, el PP pretén impedir amb tots els mitjans al seu abast que Teresa Ribera sigui escollida vicepresidenta de la Comissió, en un intent desesperat de traspassar part de la responsabilitat de la tragèdia de la Comunitat Valenciana a la ministra espanyola. Per què? Segurament per emmascarar la responsabilitat del president valencià, Carlos Mazón, i, en el pitjor dels casos, per aconseguir implicar-la per repartir culpes, malgrat que les proves l’hi posen difícil al PP a fi de compartir responsabilitats.
Però l’envit que Alberto Núñez Feijóo ha portat a la Comissió compta amb la complicitat de Manfred Weber, president del PPE. Però té el rebuig de la presidenta de la institució, Ursula von der Leyen. Les relacions entre les dues figures del centredreta alemany estan molt allunyades. A Weber li agradaria acostar-se a la ultradreta, mentre que Von der Leyen prefereix mantenir-se amb la majoria actual de populars, socialdemòcrates, liberals i verds. Weber, com Feijóo, no està a favor del cordó sanitari a l’extrema dreta, encara que Vox li va demostrar la seva escassa fiabilitat al trencar els seus pactes a l’estiu. L’estabilitat del Govern europeu està en perill per aquesta jugada d’escacs de Feijóo. No podia haver triat un moment pitjor, amb la victòria de Donald Trump i la seva voluntat d’abandonar Ucraïna. Traslladar un problema domèstic com la DANA a Brussel·les ha estat un error greu. I un signe de debilitat política.
Màrius Carol a la vanguardia.
El de Ucrania está por acabar la guerra; el ruso, también.
ResponEliminaPartirán tierras con la condición de que la primera no entre en la OTAN, pero ya han entrado Suecia y Noruega, y Ucrania , al final, entrará en la C.E....
Y Trump contento porque dirá que gracias a él esto se acabó.
Es que el costo de la guerra de Ucrania es brutal para ambos paises.
ResponEliminaPer cert, a Gaza hi passa quelcom?
Salut.
Ja està oblidat el de Gaza...
EliminaÉs un càncer metastàtic
ResponEliminaVamos a ver,es un asunto político, que estarás de acuerdo o no.Lo cierto es que esta señora,no es precisamente amor del PP,ya lo mostró en el asunto coto Doñana,que depende de la Junta de Andalucía,por un problema de agricultores y necesidades acuíferos de biosfera. Quizo imponer su criterio .Ahora pasa lo mismo,con el asunto de la catastofre de Valencia,donde las competencias son de la Junta Valenciana,que puede entrar en enfrentamiento con el Gobierno Centra en cuanto a responsabilidades.
ResponEliminaNo es la mejor amiga,que puede tener el PP en Bruselas y este partido puede ser pronto el gobierno de España,que cada uno lo piense.Tener una enemiga o una persona neutral.
Saludos
No sería mejor pensar que lo mejor es una persona contrastada. Lo del Pp es un aquelarre frenético. Un despropósito.
ResponEliminaSaludos.
Esta señora, habla inglés,es europeista(por eso la quieren),está en la línea ecologista que impera en Europa,pero ya te digo el enfrentamiento con el PP es continuo,eso también hay que tenerlo en cuenta.
ResponEliminaSaludos
El enfrentamiento es continuo porque el PP no es precisamente ecologista, más bien negacionista climático, como el primo de Rajoy. Lo que son es unos miserables.
ResponEliminaSaludos.
Ay!.No sé qué te pasará, cuando entren los del PP,es que no los tragas ni en pintura,como se dice en Córdoba.
ResponEliminaSaludos
No se trata de que los trague o no los trague.´Es que son un desastre de Partido, por cierto, condenado definitivamente por reformar su sede de Madrid con dinero negro. Es que presumen de gestionar las catástrofes y ya se ve, 11-M, Yak42, Prestige con sus hilillos de plastilina, Tarajal, etc, y ahora en València, y lo único que saben hacer es manipular, retorcer el relato a su favor.
ResponEliminaSaludos.