
Però malgrat tots aquests problemes que afecten als correfocs en general i a la Patum en particular, que no s'hauria d'oblidar és una festa considerada per la Unesco patrimoni de la Humanitat, i que una patum sense foc o amb la gent a 15 metres del mateix, seria com celebrar un partit de futbol sense pilota...Com deia, malgrat aquests problemes n'hi ha un de molt més preocupant: L’aplicació d'aquesta llei depèn del Ministeri Español d’Indústria del Sr. Sebastián, que ha dit que de moment tranquils que no hi ha cap problema i fins el 4 de gener de 2010 queda molt de temps i ja trobarem una solució. I aquí és on els de La Patum i la resta de fogojenadors s'haurien de començar a preocupar.
-
Dispenseu pel títol del comentari, ja sé que no és molt original i possiblement no hagi estat el primer en emprar-lo
El fet és que estem en un món de normatives i que cada vegada es limita la llibertat vital amb més bestieses, no sé com acabarem, la veritat.
ResponEliminanormatives fetes per idiotes, aquest és el problema.
ResponEliminaSóc diable (Forques de Can Deu) i un dels portadors del Drac de Sabadell, i realment estem força preocupats. Ja sabem que quan des d'algun ministeri de Madrid ens diuen "tranquils, que hi ha temps i ja ens en preocupem" ja podem començar a tremolar.
ResponEliminaTot i que això s'acabi solucionant, el que sembla inevitable és que els diables ens haurem de treure un carnet de "professionals" del foc; realment ridícul.
I el més greu és que tots els eurodiputats catalans (excepte en Guardans i un altre de qui no recordo el nom) van votar a favor d'aquesta normativa.
l'altre va ser en Josep Borrel, l'exministre.
ResponEliminaHo teniu fotut, pensa que depeneu d'en Sebastián, "el bombetes"