'logo' de Qatar Foundation - 


A propòsit del patrocini a la samarreta dels jugadors del Barça, de la Qatar foundation que proposa la noca junta directiva comandada el Sr.Sandro Rossell (Anteriorment dit o nomenat Sandrusco), no em preocupa excessivament que duguin una publicitat més a la samarreta els nostres jugadors, Unicef. Niké, Catalunya, el nom a les botes i alguna més que se m'escapa, més la publicitat que fan als mitjans ja omple bastant el tros de roba que llueixen al damunt cada partit.

El problema és que si el Barça és més que un club, que ho és, tot i que no deixarà de ser-ho per passar a ser un club més per dur una altra publicitat, la d'Unicef i la de Qatar juntes fan mal als ulls i la cosa grinyola (i no me l'estic agafant amb paper de fumar) . No es Qatar un estat democràtic. com no ho és cap emirat dels del Golf Pèrsic, amb la salvedad que en aquest deixen conduir a les senyores i poca cosa més, però els drets humans, les dones, els partits politics i els sindicats no tenen ni veu ni vot ni es respecten ni es deixen actuar. No és doncs un patrocinador que es digui amb la filosofia del Club. I ja entenc que 170 milions d’euros en cinc anys és una suma molt interessant i que qualsevol altre club l’acceptaria sense que ningú digues ni mú. Però el Barça és el Barça i dic que jo que el Sr. Rossell ja que es tan espavilat i els de l'anterior junta un desastre, podria ser més imaginatiu i sinó ja li dono jo l’idea: si dividim els diners del patrocini pels 170.000 socis que té el club, surt a 1000 euros per barba, que dividit per cinc anys és a 200 euro per cap.

Que no faria un culé de pro, un soci o un patitzant pel club dels seus amors, que col·laborar a eixugar el deute i sanejar l’economia del club evitant amb la seva contribució aquesta publicitat no desitjada, contribució que podria ser a retornar paulatinament en propers abonaments anuals i evitar així la taca de petroli no massa neta a la samarreta del millor club del món. Unicef i els culers ho agrairien, només és qüestió de rascar-se una mica la butxaca i assumpte resolt.

Ah! Que consti que com jo no tinc criteri ni sóc més que un bloc, a Collonades tinc publicitat de Qatar foundation.



afegitó: aquest senyor se m'ha anticipat, però que consti en acta que no havia llegit el seu comentari, m'ho ha fet saber en Lluís Martí.