ÚLTIMS ESCRITS

8/recent/ticker-posts

UN DISSABTE ESTRANY


Avui és un dissabte estrany, a l'epíleg de El Periódico, el Director adjunt Albert Sáez parla amb Manolo i aquí parlar de Manolo, no vol dir el del bombo, sinó Manolo Vázquez Montalban, i estic amb Sáez, seria emocionant que ho pogués veure i escriure la seva crónica, però no és possible, també hi ha culers que es moren abans d'hora. I avui el necessitaría a Manolo, estic rar, no estic gens nerviós, ans al contrari, estic molt relaxat i tranquil, l'ai, ai, ai ha estat abduït per alguna força exterior. Tanta calma em preocupa, no és aquest el meu estat natural a poques hores de jugar la final de la Champions. Però és que tinc molta fe amb els nets de Cruifjj, son tan bons! que no poden fallar. Avui, el petitó pot esdevenir ja un mite, i ho sap, té aquest partit al cap des fa temps. Ja falta una miqueta menys per que comenci el match. . .fotli Pou.

Publica un comentari a l'entrada

6 Comentaris

  1. Jo no sé si vull que el Barça guanyi o perdi: cada opció té un avantatge:
    a) si guanya, el merder que es muntarà a la Pl. de Catlunya demostrarà que en Puig vol treure els pacífics (a hòsties) perquè els hooligans campin amb il·lusió. Es demostraria així quin govern tenim.
    b) si perd (de fet fa temps que espero que perdin perquè estic fins als ous de tanta eufòria) es demostrarà que en Puig va sortir a fotre hòsties perquè sí, perquè li agrada i perquè tenen ganes de demostrar que CiU retalla en tot menys en les hòsties (són molt de missa).

    ResponElimina
  2. No sé el tiempo que hace que murió Manolo. Llegó a conocer alguna de las copas de Europa del Barça? Supongo que la primera, la de Cruyff. Para mí, su pasión por el fútbol era uno de sus principales puntos débiles. En todo caso, me recuerda a mi tio Mateo, madridista furibundo; estuvo sus últimos años de vida sufriendo en cada copa de europa, que no ganaba el Madrid desde la sexta, y cuando murío, fue ganando varias casi seguidas, hasta las que ahora lleve, que no se cuantas son.

    ResponElimina
  3. Coño, Francesc, has quitao la moderación. Bien hecho.

    ResponElimina
  4. Que guanyi Lluís, que guanyi. Felip Puig ja ha dimitit o ha estat cessat?

    ResponElimina
  5. Creo que murió el el 2002 o 2003 en Bangkok, o sea que vivió la primera.

    ResponElimina
  6. Lo he quitado porque como tu habia gente que se quejaba, asi que que comentario directo y apali.

    ResponElimina