""Portar els nens sense cadireta al cotxe pot costar la tutela als pares. La fiscalia anuncia que demanarà mesures per protegir els menors si els progenitors són sancionats tres vegades per aquesta infracció. Un 51% de les criatures mortes en accidents s'hauria salvat amb un element de retenció. El fiscal de Seguretat Viària, Bartolomé Vargas, ha anunciat aquest dimecres que la Fiscalia de Menors podrà suspendre la tutela o adoptar mesures protectores per a un menor en cas que els pares conductors siguin sancionats almenys tres vegades per no haver fet servir la cadireta infantil al cotxe o el sistema de retenció adequat per a l'edat del nen.
En una roda de premsa en què ha explicat les conclusions d'un estudi científic sobre les circumstàncies de la mort en accident de tràfic de menors de 14 anys, Vargas ha assenyalat que "s'han de donar instruccions" a les autoritats de trànsit perquè a la tercera sanció imposada per no portar els elements de protecció facin arribar un informe sobre el cas al fiscal de seguretat viària."
Comencem malament: parlen d'un estudi científic, que vol dir que ni han fet l'estudi i menys encara l'han fet científics, atès que hom sàpiga no hi ha arreu científics de la bestiesa o el desori cagabandurriero. No penalitzen als pares per dur a un nen a dinar a Mac Donald's o per deixar-els-hi escoltar Justin Biebber, o el que es pitjor: veure Bob Esponja, veure els telenotícies de Tele 5 o fer esport. Els volen prendre als fills per no dur al nen en un seient legalitzat, lligat i si pot ser emmordassat. Que vinguin a casa i s'emportin les meves tres filles, de quan anàvem amb el 850 especial, a més de 140 quilòmetres per hora, la calefacció engegada perquè no s'escalfés el motor, amb la baca 'off course' fumant i sense cinturó, elles i nosaltres estàvem ionfringit la llei, no la de l'època però si l'actual que podrien aplicar amb efectes retroactius.
L'habitacle d'un automòbil es personal i no sé fins a quin punt fins tenim l'obligació de dur posat el cinturó de seguretat, que és cert que protegeix, però en determinats accidents encara pot ser pitjor.
El numero de tecnòcrates de despatx que ens vol controlar, augmenta exponencial-ment de manera alarmant. Que hom sàpiga no s'ha tret la tutela a cap pare per deixar que el seu fill es dediqués a la política per parir normes discutibles com aquesta, quan si aquests suposats o teòrics científics estudiessin perquè als punts blancs (bones carreteres) no hi ha accidents, i en canvi als punts negres es repeteixen incansablement sense que aquesta administració de fireta prengui cap mesura per solucionar-ho, o perquè estan asfaltades com estan moltes carreteres, etc. Això no els preocupa, l'important per a ells és sancionar, sense ànim de lucre, això si. No dic que no tinguin raó, però la sanció em sembla exagerada.
En una roda de premsa en què ha explicat les conclusions d'un estudi científic sobre les circumstàncies de la mort en accident de tràfic de menors de 14 anys, Vargas ha assenyalat que "s'han de donar instruccions" a les autoritats de trànsit perquè a la tercera sanció imposada per no portar els elements de protecció facin arribar un informe sobre el cas al fiscal de seguretat viària."
Comencem malament: parlen d'un estudi científic, que vol dir que ni han fet l'estudi i menys encara l'han fet científics, atès que hom sàpiga no hi ha arreu científics de la bestiesa o el desori cagabandurriero. No penalitzen als pares per dur a un nen a dinar a Mac Donald's o per deixar-els-hi escoltar Justin Biebber, o el que es pitjor: veure Bob Esponja, veure els telenotícies de Tele 5 o fer esport. Els volen prendre als fills per no dur al nen en un seient legalitzat, lligat i si pot ser emmordassat. Que vinguin a casa i s'emportin les meves tres filles, de quan anàvem amb el 850 especial, a més de 140 quilòmetres per hora, la calefacció engegada perquè no s'escalfés el motor, amb la baca 'off course' fumant i sense cinturó, elles i nosaltres estàvem ionfringit la llei, no la de l'època però si l'actual que podrien aplicar amb efectes retroactius.
L'habitacle d'un automòbil es personal i no sé fins a quin punt fins tenim l'obligació de dur posat el cinturó de seguretat, que és cert que protegeix, però en determinats accidents encara pot ser pitjor.
El numero de tecnòcrates de despatx que ens vol controlar, augmenta exponencial-ment de manera alarmant. Que hom sàpiga no s'ha tret la tutela a cap pare per deixar que el seu fill es dediqués a la política per parir normes discutibles com aquesta, quan si aquests suposats o teòrics científics estudiessin perquè als punts blancs (bones carreteres) no hi ha accidents, i en canvi als punts negres es repeteixen incansablement sense que aquesta administració de fireta prengui cap mesura per solucionar-ho, o perquè estan asfaltades com estan moltes carreteres, etc. Això no els preocupa, l'important per a ells és sancionar, sense ànim de lucre, això si. No dic que no tinguin raó, però la sanció em sembla exagerada.
He pensat exactament el que dius al títol. Sisplau!
ResponEliminas'han passat tres pobles, quan deixes pfendre decisskons a mediocres mal cardats, passen coses com aquesta.
ResponElimina