el Santiago -
Dissabte - 08.09.12 - 7.00 AM - Em llevo i engego el mòvil con faig sempre. M'avisa el fòtil que tinc una trucada perduda del meu germà Lluis del divendres a les 23:43 PM. S'encèn l'alarma, a aquesta hora - o deshora - una trucada del meu germà que sap em retiro aviat, no presàgia res de bo. El primer que em ve al cap és el pare a qui truca sempre quan no es troba  bé. 
Immediatanent truco al Lluís - bùstia de veu - i després al Santiago el meu pare - callada per resposta -
L'un deu estar dormint i l'altre no el sent per variar, sobretot sinó porta el sonotone, però començ de posar-me nerviós.
la Tina
Truco al Santi el meu germà petit, em diu és a la Cerdanya amb la bici però que no ha rebut cap trucada del Lluís. Em tranquilitza, si haguès passat quelcom greu, a ell també l'hauria trucat. Decideixo anar a veure al Santiago - Són quarts de nou del matí d'un dissabte de Festa Major - No contesta ningú ni sento bordar la gosseta. M'acosto al  Parc Taulí a Urgències a veure si hi ha ingressat el meu pare i em diuen que no. Torno a trucar i s'hi posa el Santiago, li foto un rotllo del canal plus que li vaig fer posar perque pogués veure el fútbol i em diu que havia sortit a donar un tomb amb la gosseta, la Tina - l'ùnic gos que conec que menja de tot fins i tot llobarro - Trec importànca a la trucada i quedem en veuren's com cada diumenge al matí per esmorzar.
Em segueix quedant però, el perquè el meu germà LLuís em va trucar un divendres a les 23:43 PM. Misteri ressolt a les 12.21 PM. La trucada era perquè amb motiu d'aquest ens anacrònic que és la Festa Major i del que passo olímpicament, actuava l'antic grup del que jo havia format part 'WATTUSI' i en buscar-me i no trobar-me, aquest i no cap altre va ser el motiu de la seva trucada. Per cert, que em deia que dels Wattusi inicials només va conèixer al bateria, Frank Garcia Pahisa, el pare de tots els bateries que es fan i es desfan. El bo d'en Frank que viu fa anys al poble d'Indurain, i que es veu que em buscava.... i ho sé per Marali que em va deixar un comentari al blog en aquest sentit. De moment, encara no ens hem trobat.