HABEMUS EXPAPA


L'edat i la salut han hagut d'influir en la decisió del papa Benet XVI de renunciar al seu càrrec i passar a ser un Papa emèrit, que no deixa de ser en certa manera un eufemisme, com parlar d'una amiga entranyable referint-se a la 'querida' del Borbó (amistansada). Ni emèrit ni endergues, exPapa i au, cap a Castengadolfo a resar no se perquè ni per a qui. Però el seu gest, efectiu des d'ahir a les vuit del vespre, quan ja descansava a la seva residència de Castel Gandolfo, suposa també "el reconeixement d'un fracàs, de l'esgotament d'un model de govern de l'Església". 
Les lluites pel poder deuen ser terribles en aquell sinistre Estat, L'última dictadura que queda a Europa, dictadura per i d'homes, això si. Tot plegat per canviar un Papa per un altre que serà igual que l'anterior, sense aportar res de nou, ancorat en un immobilisme anacrònic, i tot per continuar mantenint aquesta gran farsa del cristianisme per part d'aquesta secta de cràpules del Vaticà. 

Ja ho deia Nietzsche: "Jo condemno el cristianisme, jo formulo contra l'església cristiana la més gran acusació que s'hagi dit mai per part d'algun acusador. Ella és, per a mi, la més gran de totes les corrupcions imaginables,...... ella ha negat tots els valors, ha fet de tota veritat una mentida, de tota rectitud d'ànim, una vilesa......jo dic que el cristianisme és la gran maledicció, la gran corrupció interior, el gran instint de venjança, pel el qual cap mitjà és massa verinós, secret, subterrani, sota la gran vergonya eterna de la humanitat." I consti que Nietzsche no en devia saber de la missa de la pederàstia ni la meitat de la meitat, encara que ja pot ser que vingui de vell, que viciosos si que ho son prou. 

I el que no entenc, és l'innecessari i desmesurat tractament que en fan premsa i televisió (potser les ràdios, no tant) d'una noticia que no és noticia i suposo que només deu interessar als seus, 'el ramat', que aquest s'ho empassa tot i canta amb alegria les seves lloances al Papa, sovint representat per unes mongetes que freguen o aixó sembla, el border line, o és que són així de beneites. I mentrestant, fins que no facin el poti-poti del conclau per escollir el nou Papa, la barca de Roma s'ha quedat sense pescador i no la maneja ni Remedios Amaya, ni el grumet de la 'Gene' que prous problemes té amb conduir la seva encara no sap a on. Ah! i a tot això el Junqueres s'ha transformat en 'Harpo Marx'. Això si què és preocupant. Molt preocupant.
           

6 comentaris:

  1. També penso que la premsa exagera les novetats de Roma, perquè de fet a la immensa majoria de la població les trifulques vaticanes o les aventures del Ratzinger ens importen una merda.
    Celebro la referència al Junqueras, que deu haver perdut uns 50.000 vots de cop amb el seu silenci flatulent.

    ResponElimina
  2. Supongo que como buen alemán ha acabado hasta los cojones de todos los latinos ¡¡

    ResponElimina
  3. Lluis, aixó del Papa és allo que d'un altre país en dirien afers interns, per no intervenir-hi.

    ResponElimina
  4. ¿ A que se dedica un Papa?...

    ResponElimina
  5. bueno, hace sus cositas, sus encíclicas, sus misas, sus oraciones para hablar con su jefe y todo eso. Y a viajar por ahí, este no tanto como el anterior.

    ResponElimina

B L O C S
COMENTARIS
  • Francesc Puigcarbó
    Francesc PuigcarbóHo sé, en vaig parlar per primera vegada el 2013, però ara torna a ser notícia per la denegació per part de la Justícia d'indemnitzar-lo, per l'error i a més fer-li pagar les costes del judici. Potser els progres no han fet soroll com diu Najat per què es moro i no impor…
  • Júlia
    JúliaAquest cas és molt dramàtic i prou conegut, des de fa temps. Costa d'entendre, la veritat , però tampoc els progres han fet soroll, al menys, no gaire
  • Francesc Puigcarbó
    Francesc PuigcarbóRelligats més aviat.
  • Francesc Puigcarbó
    Francesc PuigcarbóAquest i uns quants més, però aquest frega la indecència. Aquests 5 jutges haurien de ser destituïts automàticament i apartats de la judicatura.Salut.
  • Toy folloso
    Toy follosoHi han estaments que "aquell" els va deixar lligats i ben lligats...
  • Tot Barcelona
    Tot BarcelonaEn ocasiones, no pocas, no entiendo las decisiones judiciales. Este es un caso.Salut
Widget byTutorial Blog
-

ADMINISTRADOR DEL BLOC