No m'he preocupat  de saber de que va això de YOMVI que anuncien els del Canal Plus, que diuen que la televisió ha mort, visca la televisió, com si haguès estat del tot viva alguna vegada, perquè de fet la televisió s'està morint a marxes forçades, sobretot víctima de la seva pròpia mediocritat xabacana. Com s'està morint el Canal plus: l'altre em dia em vaig emprenyar perque entenc pago massa nomès per veure el fútbol, i em varen dir que si pagaba el rebut que havia retornat amb la targeta de crèdit, em feien un 20% de descompte, així de malament estàn.
Però aixó, com dic, no importa ni m'importa, el que em té fascinat és l'imatge del nen o nena (sembla una nena) que surt a l'anunci; és d'un inquietant androginisme futurista que em remet a personatges de pel·lícules de ciencia ficció de Spilberg. No serà el repelent fill o filla d'Özil?