BLOCS MEUS

BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ

ELLS MAI HO FARIEN


Expliquen que la comissària europea d'Interior va tuitejar: "Estic molt preocupada perquè la policia de fronteres espanyola hagi utilitzat bales de goma per repel·lir immigrants a Ceuta, espero aclariments de les autoritats. Signat, CM", que vol dir Cecilia Malmström. De fet, no deixa de ser una frivolitat que un fet tan greu, mereixi una piulada de la senyora Cecilia, encara que després demani explicacions a mossèn Fernández Díaz, i tot acabi en un no res.

Però no és un no res que els guàrdies civils disparessin bales de goma als immigrants que intentaven entrar a Ceuta nedant. Ja n'han mort 15. El ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz,(abans ho havia negat) diu que la Guàrdia Civil va utilitzar material antiavalots per dissuadir-los. Oi tant que els varen dissuadir, el que varen fer és deixar que s'ofeguessin, sempre - això si - actuant amb proporcionalitat i respectant els drets fonamentals. Caldria preguntar l'opinió als ofegats sobre aquestes paraules de Soraya Saenz de Santamaria, perquè potser no hi estarien d'acord.

Aquí passem de la frivolitat de la Sra Malström, al cinisme del ministre de l'Interior, o al de Soraya Saenz de Santamaria. Però això són afers interns entre Espanya i Brussel·les que acabaran com he dit en no res, com en no res ha acabat la vida de 15 persones... O, potser com eren negres, pobres i immigrants, ni tan sols els considera el Sr. Ministre i la Guàrdia Civil, persones. 

Ells (la Guàrdia Civil) no dispararien bales de goma contra persones. No! ells com els mossos mai ho farien.

7 comentaris :

  1. Mi estimado FRANCESC :
    Lo de ayer no tuvo nombre. simplemente es de mal nacidos. Lo digo por las imágenes, por el hecho y por la forma de actuar. Y ahora déjame que me soslaye, variando los términos y aplicando las misma formas, nos encontramos ahora con las balas de goma de Suiza, que no son tan diferentes a las físicas que vimos de estos tipos disparando contra infelices.

    Si eres negro, moro, maricón y pobre no entrarás nunca a trabajar en Suiza, la frontera la tienes cerrada.
    Si eres de color, árabe, homosexual y rico...la banca te da permiso de estada y nacionalidad provisional para que puedas quedarte y trabajar con tu dinero.

    Es diferentemente....igual.
    Salut

    ResponElimina
  2. així és Miquel, recordo un verset meu que venia a dir aixó:

    que bonics els immigrants
    que venen per carretera
    i quina nosa que ens fan
    els que venen en pastera.

    Avui hi havia un acudit no recordo a quin digital on es veia la frontera suïssa on no deixàven entrar a uns immigrants mentre es veia passar sense problemes la barrera a Iñaki Urdangarin.

    ResponElimina
  3. Quanta raó teniu tots dos!!

    ResponElimina
  4. En un mundo ideal nosotros tendríamos menos confort y ellos cubiertas sus necesidades, pero acaparamos estúpidamente el trabajo, nos enfadamos cuando las empresas van a países emergentes y ponemos guardias en las fronteras.
    Y eso sera así, si pones fronteras para diferenciar el "confort" y la miseria esta quiere salir de alli y si sale toda de allí, aquí nos baja el confort y a eso, lo queramos reconocer o no, no estamos dispuestos.
    ¿Quien esta dispuesto a renunciar a los suyo para compartirlo DE VERDAD, no los domingos por limosna y de vez en cuando para acallar conciencias? ¿Sabes quien?, una minúscula, ridícula e insignificante parte de la sociedad y mientras eso sea así, habrá guardias y estas cosas pasaran; saldrán de vez en cuando a los medios y nos escandalizaremos mucho, justo antes de comprar el último producto que tampoco nos hace falta.

    ResponElimina
  5. no me escandalizo Temujin, siento vergüenza.
    Tienes muchas razón en lo que dices, aunque tampoco es tan fácil de solucionar si no hay buena voluntad por parte de los Gobiernos, sobre todo los de los países del tercer mundo.

    ResponElimina
  6. Es para ver como en países con hambre se hacen autenticas fortunas con los recursos públicos africanos que luego van a Suiza donde si puede entrar el dinero y no las personas de esos países. Sorprende lo íntimamente ligados que están corrupción publica y miseria o quizás no sorprenda tanto. Políticos profesionales cuyo principal objetivo es mantenerse y medrar, totalmente ajenos a la realidad social y económica de la poblacion.

    ResponElimina
  7. esa es la clave del problema, lo que hace difícil la solución, los mismos que lo podrían solucionar son los que se benefician sin escrúpulos.

    ResponElimina

Copyright © BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ. Designed by OddThemes & VineThemes